Diablo III
Citat från Tetris
Hittade 3 legendarys igår:D inom loppet av typ 2 timmar, var lite drygt efter då man förväntade sig att hitta fler :p
Hahahah, när du hittat tre borde du inse att din "kvot" för 3 veckor framåt är nådd!
Absol: håller med, mycket roligare att farma, i synnerhet act 1, sen patchen.
^haha de är nog sant, bara hittat dynga sen dess.
Farmar folk the great span i inferno något?
haha all ni eller! la mina sista 5M på att crafta gloves.......inte en enda värd att 200k+, back to pygmys
hahahaha, jag vågar inte gambla. :<
http://massively.joystiq.com/2012/06/21/south-korea-forces-blizzard-to-give-diablo-iii-refunds/
fniss
Så dom fick refunds för att dom hackade, exploitade och dupade så jävla hårt i spelet att dom fick stänga ner servrarna? låter ju fair.
kommer bli krig mellan sydkorea och frankrike pga blizzard :S.s
As for the refund itself, there are a few stipulations. It currently extends to players who haven't reached level 40.
Undrar hur och varför dom satte lvl 40 som gräns
Antaligen för att de tänker: "Har man kommit till över lvl 40 så har det inte varit problem som varit tillräckligt stora för att störa spelandet avsevärt"
Gjorde en HC barb igår vid namn StenSture, det var mycket roligare att köra Barb än vad jag trodde.
Tog även ner Skeleton King, det var jobbigt.
Jag döpte min Barb till Tyronael. :V
Belial Hell död, vet inte om det är särskilts stort achievement men.
Går mycket lättare nu när jag fixat lite bättre gear :D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet