Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 13:11
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Tetris


Hittade 3 legendarys igår:D inom loppet av typ 2 timmar, var lite drygt efter då man förväntade sig att hitta fler :p

Hahahah, när du hittat tre borde du inse att din "kvot" för 3 veckor framåt är nådd!

Absol: håller med, mycket roligare att farma, i synnerhet act 1, sen patchen.

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 13:15
Tetris Kille, 36 år

^haha de är nog sant, bara hittat dynga sen dess.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 13:54
Frontosa Kille, 36 år

Farmar folk the great span i inferno något?

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 14:46
brainrot 34 år

haha all ni eller! la mina sista 5M på att crafta gloves.......inte en enda värd att 200k+, back to pygmys

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 14:56
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från naid


haha all ni eller! la mina sista 5M på att crafta gloves.......inte en enda värd att 200k+, back to pygmys

Vågat som fan, haha. Försöker desperat stacka guld så jag har råd med gear till barbaren när jag drar upp den.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 15:46
Wopsie Kille, 35 år

hahahaha, jag vågar inte gambla. :<

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 15:51
lordkrall Kille, 38 år

http://massively.joystiq.com/2012/06/21/south-korea-forces-blizzard-to-give-diablo-iii-refunds/

fniss

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 16:00
Wopsie Kille, 35 år

Så dom fick refunds för att dom hackade, exploitade och dupade så jävla hårt i spelet att dom fick stänga ner servrarna? låter ju fair.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 16:02
brainrot 34 år

kommer bli krig mellan sydkorea och frankrike pga blizzard :S.s

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 16:11
brainrot 34 år

As for the refund itself, there are a few stipulations. It currently extends to players who haven't reached level 40.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 16:13
Wopsie Kille, 35 år

Undrar hur och varför dom satte lvl 40 som gräns

lordkrall Kille, 38 år

3 405 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 16:16
lordkrall Kille, 38 år

Antaligen för att de tänker: "Har man kommit till över lvl 40 så har det inte varit problem som varit tillräckligt stora för att störa spelandet avsevärt"

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 19:27
albin Kille, 34 år

Gjorde en HC barb igår vid namn StenSture, det var mycket roligare att köra Barb än vad jag trodde.

Tog även ner Skeleton King, det var jobbigt.

pizzaochcola Kille, 32 år

1 930 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 19:28
pizzaochcola Kille, 32 år

Jag döpte min Barb till Tyronael. :V

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 19:43
Defiance Kille, 32 år

Belial Hell död, vet inte om det är särskilts stort achievement men.
Går mycket lättare nu när jag fixat lite bättre gear :D


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet