Diablo III
Tror förövrigt jag har en wizardspike ute för 3 euro eller mindre, gl med att sälja det för 250.
jag skulle aldrig pricea den över 3 men förvånar mig inte om folk säljer för 100~ om den har högre dps än dem andra wizardspiksen. folk köper legendarys för "epeen", 100$ är tydligen ingenting för folk.
Citat från naid
jag skulle aldrig pricea den över 3 men förvånar mig inte om folk säljer för 100~ om den har högre dps än dem andra wizardspiksen. folk köper legendarys för "epeen", 100$ är tydligen ingenting för folk.
Men grejen är ju den att ingen får någon e-penis från ett legendary vapen i D3, alla jävla legendary vapen suger ju röv. Förstår inte logiken i det över huvudtaget.
Citat från Poked
Citat från naid
jag skulle aldrig pricea den över 3 men förvånar mig inte om folk säljer för 100~ om den har högre dps än dem andra wizardspiksen. folk köper legendarys för "epeen", 100$ är tydligen ingenting för folk.
Men grejen är ju den att ingen får någon e-penis från ett legendary vapen i D3, alla jävla legendary vapen suger ju röv. Förstår inte logiken i det över huvudtaget.
Det är för din logik är lite mer vettig än deras. har du inte tid att kolla upp vad som är bäst antar du att legendarys är bra och köper det som passar din klass, som en wizard wand som heter wizardspike och har coola stats.
Lite kanske. :)
btw Naid, vart farmar du nuförtiden?
hittade mitt första set item, i ett corpse vid 5 neph stack... nån barb-dagger med haha
slösade dock bort en hög guld på en shielding molten mortar nånting >_> ... repair costs of d00m
Jag har problem med spindelfittan sen senaste patchen, hennes spindlar gör ju tydligen ranged skada innan dom ens spawnat, hur löste du det?
Absol, bara så du vet så spelar det ingen roll om du har 5 stacks eller 0 MF, corpses, kistor och all sån skit är oberoende av MF.
och grattis!
Citat från naid
Citat från Poked
Jag har problem med spindelfittan sen senaste patchen, hennes spindlar gör ju tydligen ranged skada innan dom ens spawnat, hur löste du det?
DH :$, fast inte märkt av något sådant.
Jag var måttligt irriterad förut när det hände mig gång på gång. Behövde inte ens vara i närheten av dom gröna pölarna. Dog ändå av "Spiderling" som inte ens hade tagit sig ur hålet.
någon som provat nya ghom i inferno? :D glgl
Varför gnäller alla så sjukt på repair costs?
imo så blir det ju lite mer spännande och seriöst när man inte kör kamikaze rakt in och repeatar tills dom är döda eller ens resstimer är på 30 sec.
Tror jag har dött 4 gånger allt som allt sen 1.3 gick live. visst det är dyrare men inte så att man går minus.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet