Diablo III
Seraphim
Kille, 37 år
If you say so.
brainrot
34 år
:< vill lira på US och kunna använda RMAH.
limplol_
Kille, 30 år
60- Demon Hunter.
60- Monk.
56- Witch Doctor.
28- Wizzard.
CityOfCold
Kille, 34 år
Citat från limplol_
60- Demon Hunter.
60- Monk.
56- Witch Doctor.
28- Wizzard.
okaj
Jimmy
Kille, 34 år
Oproportionerligt mycket mer? Är priserna alltså noterbart mycket högre på US även om man 'översätter' både euro och dollar till svenska kronor? Glöm med andra ord inte att €20 och $25 är lika mycket.
Wopsie
Kille, 35 år
Kan ju knappast tro att Amerikaner skulle betala mer för låtsas-items än vad Europeer skulle göra.
brainrot
34 år
Citat från Jimmy
Oproportionerligt mycket mer? Är priserna alltså noterbart mycket högre på US även om man 'översätter' både euro och dollar till svenska kronor? Glöm med andra ord inte att 20 och $25 är lika mycket.
Yepp, glor på streams rätt ofta och folk säljer items som är värda runt 5-10euro (satt med ett gäng och jämförde) för 150-200$. det är skämmigt.
Citat från Poked
Kan ju knappast tro att Amerikaner skulle betala mer för låtsas-items än vad Europeer skulle göra.
Sadly enough..
Wopsie
Kille, 35 år
Men är det någon som faktiskt köper skiten då?
brainrot
34 år
yepp, säljer som i säljer, inte lägger upp ^^
Wopsie
Kille, 35 år
Måste väl vara undantag isåfall, precis som Kripps hamburgare för 250 euro.
brainrot
34 år
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet