Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 01:58
Seraphim Kille, 37 år

If you say so.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 03:07
brainrot 34 år

:< vill lira på US och kunna använda RMAH.

limplol_ Kille, 30 år

44 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 03:12
limplol_ Kille, 30 år

60- Demon Hunter.
60- Monk.
56- Witch Doctor.
28- Wizzard.

CityOfCold Kille, 34 år

387 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 03:14
CityOfCold Kille, 34 år

Citat från limplol_


60- Demon Hunter.
60- Monk.
56- Witch Doctor.
28- Wizzard.



okaj

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 03:16
Wopsie Kille, 35 år

Citat från naid


:< vill lira på US och kunna använda RMAH.

Funkar inte RMAH för dig på EU eller?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 03:16
Wopsie Kille, 35 år

Citat från limplol_


60- Demon Hunter.
60- Monk.
56- Witch Doctor.
28- Wizzard.



nub, jag har fler 60s än dig!

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 03:21
brainrot 34 år

Citat från Poked


Citat från naid

:< vill lira på US och kunna använda RMAH.

Funkar inte RMAH för dig på EU eller?


jo men så mycket mer $ på US ^^

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 03:24
Wopsie Kille, 35 år

Citat från naid


Citat från Poked

Citat från naid

:< vill lira på US och kunna använda RMAH.

Funkar inte RMAH för dig på EU eller?

jo men så mycket mer $ på US ^^


Dumma Amerikaner. :D

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 03:31
Jimmy Kille, 34 år

Oproportionerligt mycket mer? Är priserna alltså noterbart mycket högre på US även om man 'översätter' både euro och dollar till svenska kronor? Glöm med andra ord inte att €20 och $25 är lika mycket.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 03:34
Wopsie Kille, 35 år

Kan ju knappast tro att Amerikaner skulle betala mer för låtsas-items än vad Europeer skulle göra.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 03:54
brainrot 34 år

Citat från Jimmy


Oproportionerligt mycket mer? Är priserna alltså noterbart mycket högre på US även om man 'översätter' både euro och dollar till svenska kronor? Glöm med andra ord inte att €20 och $25 är lika mycket.

Yepp, glor på streams rätt ofta och folk säljer items som är värda runt 5-10euro (satt med ett gäng och jämförde) för 150-200$. det är skämmigt.


Citat från Poked

Kan ju knappast tro att Amerikaner skulle betala mer för låtsas-items än vad Europeer skulle göra.

Sadly enough..

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 03:56
Wopsie Kille, 35 år

Men är det någon som faktiskt köper skiten då?

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 03:58
brainrot 34 år

yepp, säljer som i säljer, inte lägger upp ^^

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 03:59
Wopsie Kille, 35 år

Måste väl vara undantag isåfall, precis som Kripps hamburgare för 250 euro.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet