Diablo III
eftersom det är elite packs som gäller så tar jag typ alla områden där jag vet det brukar finnas dungeons.
körde ju maghda runs innan patchen och det gick hyffsat. nu efter patchen är det tok enkelt, så du kan ju testa där? bar att ta lair of the witch och så backtrackar du från sista waypointen, brukar finnas 2 dungeons på de två "nivårerna" innan där. plus massa random elite pack ovanjord också.
yepp
Citat från Seraphim
eftersom det är elite packs som gäller så tar jag typ alla områden där jag vet det brukar finnas dungeons.
körde ju maghda runs innan patchen och det gick hyffsat. nu efter patchen är det tok enkelt, så du kan ju testa där? bar att ta lair of the witch och så backtrackar du från sista waypointen, brukar finnas 2 dungeons på de två "nivårerna" innan där. plus massa random elite pack ovanjord också.
Var ska man börja och så för magdarun?
Klarade nyss Belial och Azmodan :D
Tog så jävla lång tid, men blev aldrig skadad på Belial och körde co-op på azmodan och bara kite-a när han gjorde hells wrath eller vad det heter och blev revive-ad och sedan forsatta DPS-a :D
Ska bara klara Diablo någon gång under sommarlovet sedan ska jag i princip sluta spela.
budget barb is the shiet
väntar fortfarande på wd buffen :)
Citat från Falaphel
Citat från Seraphim
eftersom det är elite packs som gäller så tar jag typ alla områden där jag vet det brukar finnas dungeons.
körde ju maghda runs innan patchen och det gick hyffsat. nu efter patchen är det tok enkelt, så du kan ju testa där? bar att ta lair of the witch och så backtrackar du från sista waypointen, brukar finnas 2 dungeons på de två "nivårerna" innan där. plus massa random elite pack ovanjord också.
Var ska man börja och så för magdarun?
--------------------------------------------------------------------------
ta bara waypointen precis innan staden hon är i. så backtrackar du bara. brukar som sagt spawna två dungeons där. sen äre bara att döda magda :P nu är det ju dock mer lönt att helt enkelt fortsätta spela efter det än att börja om
MYCKET
vette fan, barbring utan allres och ganska lite vit och str.
Smälter goblins i act 2!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
