Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:25
Seraphim Kille, 37 år

eftersom det är elite packs som gäller så tar jag typ alla områden där jag vet det brukar finnas dungeons.
körde ju maghda runs innan patchen och det gick hyffsat. nu efter patchen är det tok enkelt, så du kan ju testa där? bar att ta lair of the witch och så backtrackar du från sista waypointen, brukar finnas 2 dungeons på de två "nivårerna" innan där. plus massa random elite pack ovanjord också.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:25
celestine 29 år

Citat från naid


act2 pygmy bästa still imo

även utan 5NV?

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:25
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från naid


act2 pygmy bästa still imo

Vilken pygmy menar du, road to alcarnus?

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:44
brainrot 34 år

yepp

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:44
brainrot 34 år

Citat från rokaRu


Citat från naid

act2 pygmy bästa still imo

även utan 5NV?


yepp

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:46
Falaphel Kille, 34 år

Citat från Seraphim


eftersom det är elite packs som gäller så tar jag typ alla områden där jag vet det brukar finnas dungeons.
körde ju maghda runs innan patchen och det gick hyffsat. nu efter patchen är det tok enkelt, så du kan ju testa där? bar att ta lair of the witch och så backtrackar du från sista waypointen, brukar finnas 2 dungeons på de två "nivårerna" innan där. plus massa random elite pack ovanjord också.


Var ska man börja och så för magdarun?

lalllall Kille, 31 år

18 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:51
lalllall Kille, 31 år

Klarade nyss Belial och Azmodan :D
Tog så jävla lång tid, men blev aldrig skadad på Belial och körde co-op på azmodan och bara kite-a när han gjorde hells wrath eller vad det heter och blev revive-ad och sedan forsatta DPS-a :D

Ska bara klara Diablo någon gång under sommarlovet sedan ska jag i princip sluta spela.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 01:32
brainrot 34 år

budget barb is the shiet

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 01:35
celestine 29 år

väntar fortfarande på wd buffen :)

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 01:41
Seraphim Kille, 37 år

Citat från Falaphel


Citat från Seraphim

eftersom det är elite packs som gäller så tar jag typ alla områden där jag vet det brukar finnas dungeons.
körde ju maghda runs innan patchen och det gick hyffsat. nu efter patchen är det tok enkelt, så du kan ju testa där? bar att ta lair of the witch och så backtrackar du från sista waypointen, brukar finnas 2 dungeons på de två "nivårerna" innan där. plus massa random elite pack ovanjord också.

Var ska man börja och så för magdarun?

--------------------------------------------------------------------------
ta bara waypointen precis innan staden hon är i. så backtrackar du bara. brukar som sagt spawna två dungeons där. sen äre bara att döda magda :P nu är det ju dock mer lönt att helt enkelt fortsätta spela efter det än att börja om

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 01:49
Wopsie Kille, 35 år



Vad tror ni jag kan få för den? :o

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 01:52
celestine 29 år

MYCKET

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 01:56
Seraphim Kille, 37 år

vette fan, barbring utan allres och ganska lite vit och str.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 01:56
Wopsie Kille, 35 år

Smälter goblins i act 2!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
21 juni 2012 kl. 01:56
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Seraphim


vette fan, barbring utan allres och ganska lite vit och str.

phys res och % life. Den duger nog för en barb.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet