Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 21:56
Seraphim Kille, 37 år

wtf... dödade just ett elite pack, hade 5 stacks och ett fortune shrine...
no rare :(

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 21:57
albin Kille, 34 år

Citat från Seraphim


wtf... dödade just ett elite pack, hade 5 stacks och ett fortune shrine...
no rare :(


Weird, i den nya patchen så är det 100% dropchance på en rare drop när man har 5 stacks :s

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 21:59
Defiance Kille, 32 år

Såg det i patchnotes och undrade då också, precis som nu vad det det är som stackar?
Item eller spell eller något?

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 21:59
Falaphel Kille, 34 år

Dödade butcher med 5 stacks, totalt 289mf och fick inge rare drops.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:07
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Falaphel


Dödade butcher med 5 stacks, totalt 289mf och fick inge rare drops.

Bossar garanterar inte längre :):)))

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:08
Falaphel Kille, 34 år

Men dryyygt, så champ och elite packs är mer värt numera?

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:11
Tetris Kille, 36 år

^yes, vad jag märkt får jag mer gula nu än vad jag fick innan patchen

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:14
Falaphel Kille, 34 år

Iofs, båda mina legendarys var från champ och elite... Men frågan är ju om man ska ändra sina runs då!

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:15
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Falaphel


Iofs, båda mina legendarys var från champ och elite... Men frågan är ju om man ska ändra sina runs då!

Jag kör samma run med warden och butcher, men bara utökat den med fler områden där jag vet att det finns mycket packs!

EDIT: Överväger att bara köra ALLA act 1 områden typ.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:21
Seraphim Kille, 37 år

Citat från GreveNoll


Citat från Falaphel

Dödade butcher med 5 stacks, totalt 289mf och fick inge rare drops.

Bossar garanterar inte längre :):)))


Jo det gör dom väl? fast istället för två garanterade så är det bara en, så dom är lika värda som ett vanligt elite pack.

"To help hit that goal we’re lowering the number of guaranteed Rare items on bosses when you have your full five stacks of Nephalem Valor from two guaranteed Rares to one guaranteed Rare"

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:22
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Seraphim


Jo det gör dom väl? fast istället för två garanterade så är det bara en, så dom är lika värda som ett vanligt elite pack.

"To help hit that goal we’re lowering the number of guaranteed Rare items on bosses when you have your full five stacks of Nephalem Valor from two guaranteed Rares to one guaranteed Rare"


JAHA, okej. Konstigt för falaphel då måste jag säga.

Men möter ett pack med moon clan shamans nu, de har inga affixes tydligen.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:22
Seraphim Kille, 37 år

also, varför kör ni act 1? högre drop rate på ilvl 62-63 i act 2?

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:23
Seraphim Kille, 37 år

Citat från GreveNoll


JAHA, okej. Konstigt för falaphel då måste jag säga.

Men möter ett pack med moon clan shamans nu, de har inga affixes tydligen.[/i]

ah men verkar inte helt 100% det där. som jag skrev tidigare dödade ju jag ett elite pack utan att få någon rare trots 5 stacks.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:23
Falaphel Kille, 34 år

Vet inte riktigt om jag klarar act2, har iofs inte provat sen patchen... Also vad ska man köra för run då?

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 22:24
brainrot 34 år

act2 pygmy bästa still imo


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet