Diablo III
wtf... dödade just ett elite pack, hade 5 stacks och ett fortune shrine...
no rare :(
Såg det i patchnotes och undrade då också, precis som nu vad det det är som stackar?
Item eller spell eller något?
Dödade butcher med 5 stacks, totalt 289mf och fick inge rare drops.
Men dryyygt, så champ och elite packs är mer värt numera?
^yes, vad jag märkt får jag mer gula nu än vad jag fick innan patchen
Iofs, båda mina legendarys var från champ och elite... Men frågan är ju om man ska ändra sina runs då!
Citat från Falaphel
Iofs, båda mina legendarys var från champ och elite... Men frågan är ju om man ska ändra sina runs då!
Jag kör samma run med warden och butcher, men bara utökat den med fler områden där jag vet att det finns mycket packs!
EDIT: Överväger att bara köra ALLA act 1 områden typ.
Citat från GreveNoll
Citat från Falaphel
Dödade butcher med 5 stacks, totalt 289mf och fick inge rare drops.
Bossar garanterar inte längre :):)))
Jo det gör dom väl? fast istället för två garanterade så är det bara en, så dom är lika värda som ett vanligt elite pack.
"To help hit that goal we’re lowering the number of guaranteed Rare items on bosses when you have your full five stacks of Nephalem Valor from two guaranteed Rares to one guaranteed Rare"
Citat från Seraphim
Jo det gör dom väl? fast istället för två garanterade så är det bara en, så dom är lika värda som ett vanligt elite pack.
"To help hit that goal were lowering the number of guaranteed Rare items on bosses when you have your full five stacks of Nephalem Valor from two guaranteed Rares to one guaranteed Rare"
JAHA, okej. Konstigt för falaphel då måste jag säga.
Men möter ett pack med moon clan shamans nu, de har inga affixes tydligen.
also, varför kör ni act 1? högre drop rate på ilvl 62-63 i act 2?
Citat från GreveNoll
JAHA, okej. Konstigt för falaphel då måste jag säga.
Men möter ett pack med moon clan shamans nu, de har inga affixes tydligen.[/i]
ah men verkar inte helt 100% det där. som jag skrev tidigare dödade ju jag ett elite pack utan att få någon rare trots 5 stacks.
Vet inte riktigt om jag klarar act2, har iofs inte provat sen patchen... Also vad ska man köra för run då?
act2 pygmy bästa still imo
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet