Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 19:45
Falaphel Kille, 34 år

Hur fixar man macro för det? :o

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 19:55
absol Kille, 36 år

Citat från Falaphel


Hur fixar man macro för det? :o

0Krippie0 @ youtube tror jag

DaveAzoicer Kille, 37 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 19:57
DaveAzoicer Kille, 37 år

Macro kan dock göra att du blir bannad. Om du använder någon form av sådant i alla fall. Att bara switcha normalt är lugnt.

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 19:57
albin Kille, 34 år

Haha, hejdå min DH, jag tänker ínte progressa med dig mer nu.
Hade en crossbow med 1079 damage förut, och jag märkte nu att damagen på den skalade med de 24% attackspeeden som den hade.
Så nu när attackspeeden har sänkts så har den nu 957 damage...


Fy fan vad roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 20:01
Falaphel Kille, 34 år

Tycker det är ganska orimligt att banna över ett sånt macro, dock har jag inte koll på hur blizzard tänker :/

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 20:07
Wopsie Kille, 35 år

Citat från GreveNoll


Citat från Poked

Well, finns nog rätt många som inte kör med switch gear....

Kör du med Macro när du swappar gear eller gör du det för hand?


jag har en macro.

DaveAzoicer Kille, 37 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 20:10
DaveAzoicer Kille, 37 år

Citat från albin


Haha, hejdå min DH, jag tänker ínte progressa med dig mer nu.
Hade en crossbow med 1079 damage förut, och jag märkte nu att damagen på den skalade med de 24% attackspeeden som den hade.
Så nu när attackspeeden har sänkts så har den nu 957 damage...


Fy fan vad roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Bai.

Adami Kille, 38 år

1 861 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 20:12
Adami Kille, 38 år

sluta lipa så jävla mycket

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 20:13
celestine 29 år

Citat från Adami


sluta lipa så jävla mycket

Citat från Adami

sluta lipa så jävla mycket

Citat från Adami

sluta lipa så jävla mycket

Citat från Adami

sluta lipa så jävla mycket

DaveAzoicer Kille, 37 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 20:22
DaveAzoicer Kille, 37 år

Alla DH jag känner gnäller av någon anledning.
Förstår inte riktigt varför. De är fortfarande awesome.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 20:30
Thias Kille, 38 år

Har inga som helst problem med DHs fortfarande lika bra :S

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 20:32
immy Kille, 36 år

Citat från Thias


Har inga som helst problem med DHs fortfarande lika bra :S

+1

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 20:34
albin Kille, 34 år

Citat från Azoicer


Alla DH jag känner gnäller av någon anledning.
Förstår inte riktigt varför. De är fortfarande awesome.


Det jag är lack över är att min vapen sjönk med över 100+ damage, nu är det inte värt någonting då det bara har attackspeed.
Skulle ha sålt det innan patchen


Edit: folk har rätt att tycka vad de vill, även om de bara whinar.

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 20:42
HidingNemo Kille, 31 år

även om de bara whinar.[/i]


Välkommen till D3 tråden.

Blekmedel Kille, 32 år

1 549 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 21:19
Blekmedel Kille, 32 år

Gråter obviously inte. och läs min post igen tack.
"resettade till noll pga buggar som Blizzard själva säger att de inte kan ge tillbaka min tidigare progress för"

AKA jag har redan frågat customer service. Jag har betalat för en produkt som inte fungerar fungerar som den ska. Förstår inte varför man blir kallad för whiner om man berättar om personliga händelser i en tråd som involverar ämnet. Nåja.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet