Diablo III
Hur fixar man macro för det? :o
Macro kan dock göra att du blir bannad. Om du använder någon form av sådant i alla fall. Att bara switcha normalt är lugnt.
Haha, hejdå min DH, jag tänker ínte progressa med dig mer nu.
Hade en crossbow med 1079 damage förut, och jag märkte nu att damagen på den skalade med de 24% attackspeeden som den hade.
Så nu när attackspeeden har sänkts så har den nu 957 damage...
Fy fan vad roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tycker det är ganska orimligt att banna över ett sånt macro, dock har jag inte koll på hur blizzard tänker :/
Citat från albin
Haha, hejdå min DH, jag tänker ínte progressa med dig mer nu.
Hade en crossbow med 1079 damage förut, och jag märkte nu att damagen på den skalade med de 24% attackspeeden som den hade.
Så nu när attackspeeden har sänkts så har den nu 957 damage...
Fy fan vad roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bai.
sluta lipa så jävla mycket
Alla DH jag känner gnäller av någon anledning.
Förstår inte riktigt varför. De är fortfarande awesome.
Har inga som helst problem med DHs fortfarande lika bra :S
Citat från Azoicer
Alla DH jag känner gnäller av någon anledning.
Förstår inte riktigt varför. De är fortfarande awesome.
Det jag är lack över är att min vapen sjönk med över 100+ damage, nu är det inte värt någonting då det bara har attackspeed.
Skulle ha sålt det innan patchen
Edit: folk har rätt att tycka vad de vill, även om de bara whinar.
Gråter obviously inte. och läs min post igen tack.
"resettade till noll pga buggar som Blizzard själva säger att de inte kan ge tillbaka min tidigare progress för"
AKA jag har redan frågat customer service. Jag har betalat för en produkt som inte fungerar fungerar som den ska. Förstår inte varför man blir kallad för whiner om man berättar om personliga händelser i en tråd som involverar ämnet. Nåja.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet