Diablo III
Jag drog in 2 miljoner på AH precis innan servern gick ner, så förhoppningsvis kommer jag kunna reparera tre gånger utan att bli pank!
Hur mycket kostar repair billsen nu?
jag betalar 10k för full röd, så 50k för full röd när patchen går live.
Inte så farligt, bara man inte dör, haha.
Bara börja spela Hc mode så slipper man betala den skiten :PPP
Är 1.0.3 något att ha, eller är den så kass som alla påstår? Faktiskt inte orkat logga in på senaste, verkligen inte haft något sug alls =(
Min polare fick nyss ner Butcher inferno hc . :D
Jävla nörd e han.
1.0.3 verkar ganska okej efter man kommit över hur mycket damage man förlorat, har dock inte behövt repaira än.
IAS töntar förtjänar att förlora damage. <3
Rofl inga problem, 12k dps mindre. Dessutom ger ett champion pack 3 nephalem valor? fet bugg
Jag behöver öka min dps med typ.... 25k? Hur mycket lär inte det kosta? :D
Gah, 6k repair bill för två deaths. Har ju knappt råd att spela! Får typ farma hell för pengar så att jag har råd med repair bills i inferno.
jäävlar vad dyrt det blev att reparera grejerna nu :<
och tycker fortfarande att det är bajssvårt på akt två i inferno.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet