Diablo III
yessss 800dps legendary polearm!!!
haha ofta så hög dps?
bild på stats!
inte den bästa, men rätt nice ändå =)
salvegE :P
Fattar inte whinet över AS nerfen. Ska bli så jävla skönt att kunna hitta saker med asbra stats utan AS och faktiskt få lite guld för dem.
Eller använda...
@Bashiok:
"My apologies Kripp and Krippi, looks like you were 1st HC Inferno clear.
(my spreadsheet deciphering isn't what it used to be) Congrats!"
https://twitter.com/Bashiok/status/215136718981046274
Konfirmerat att de vart world first :>
Det också.
Citat från albin
@Bashiok:
"My apologies Kripp and Krippi, looks like you were 1st HC Inferno clear.
(my spreadsheet deciphering isn't what it used to be) Congrats!"
https://twitter.com/Bashiok/status/215136718981046274
Konfirmerat att de vart world first :>
REPOST =)
Edit: Av dig alltså. :DDD
Citat från rokaRu
Citat från albin
REPOST =)
Edit: Av dig alltså. :DDD
Hihihihi, men Bashiok skrev att de inte vart world first :s
Men men.
Till alla barbs, kolla Kripparrian's stream nu, han visar hur sjukt nerfad damagen har blivit.
http://sv.twitch.tv/nl_kripp
Kan tänka mig det, speciellt den där charm-runan på weapon throw.
Dock har ju Kripp jävligt bra gear. Men ja, fan vad skönt.
Kul att han tankar 200 mobs i act 3 utan att behöva bry sig.
Verkar ju lite för lätt nu kanske.
Ez-cash inc.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet