Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 02:20
brainrot 34 år

yessss 800dps legendary polearm!!!

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 02:21
celestine 29 år

haha ofta så hög dps?

bild på stats!

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 02:27
celestine 29 år

inte den bästa, men rätt nice ändå =)

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 02:28
brainrot 34 år

salvegE :P

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 02:42
dissimulated Kille, 33 år

Fattar inte whinet över AS nerfen. Ska bli så jävla skönt att kunna hitta saker med asbra stats utan AS och faktiskt få lite guld för dem.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 02:43
celestine 29 år

Eller använda...

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 02:45
albin Kille, 34 år

@Bashiok:
"My apologies Kripp and Krippi, looks like you were 1st HC Inferno clear.
(my spreadsheet deciphering isn't what it used to be) Congrats!"

https://twitter.com/Bashiok/status/215136718981046274


Konfirmerat att de vart world first :>

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 02:45
dissimulated Kille, 33 år

Det också.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 02:47
celestine 29 år

Citat från albin


@Bashiok:
"My apologies Kripp and Krippi, looks like you were 1st HC Inferno clear.
(my spreadsheet deciphering isn't what it used to be) Congrats!"

https://twitter.com/Bashiok/status/215136718981046274


Konfirmerat att de vart world first :>


REPOST =)
Edit: Av dig alltså. :DDD

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 02:49
albin Kille, 34 år

Citat från rokaRu


Citat från albin


REPOST =)
Edit: Av dig alltså. :DDD


Hihihihi, men Bashiok skrev att de inte vart world first :s
Men men.


Till alla barbs, kolla Kripparrian's stream nu, han visar hur sjukt nerfad damagen har blivit.

http://sv.twitch.tv/nl_kripp

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 02:50
celestine 29 år

Kan tänka mig det, speciellt den där charm-runan på weapon throw.

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 03:32
dissimulated Kille, 33 år

Dock har ju Kripp jävligt bra gear. Men ja, fan vad skönt.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 03:44
Wopsie Kille, 35 år

Kul att han tankar 200 mobs i act 3 utan att behöva bry sig.

Verkar ju lite för lätt nu kanske.

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 04:00
dissimulated Kille, 33 år

Ez-cash inc.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet