Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 12:39
immy Kille, 36 år

25k första röda repairen.. inget av värde har hittats ännu

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 12:57
Falaphel Kille, 34 år

Wierd, la in dex gem i quiver och då fick den mindre dps :o

DaveAzoicer Kille, 37 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 13:09
DaveAzoicer Kille, 37 år

Repair bills är sjuka.
Har INGA pengar kvar. Och har fortfarande 2 items kvar att reparera...

Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 13:10
Randomnisse Kille, 32 år

Varför höjdes priset? Jag tyckte 5k för full röd var mycket..

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 13:14
dissimulated Kille, 33 år

För att 5k för rött är fett lite.

Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 13:17
Randomnisse Kille, 32 år

Citat från dissimulated


För att 5k för rött är fett lite.

har ju dock inte så jätte bra gear. Mycket för under lvl 50.
Dock så stackar det upp när man reparerar ofta på hell - inferno då jag dör hela tiden :c

poppe Kille, 34 år

2 279 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 13:19
poppe Kille, 34 år

är ju exakt det som är poängen, att man ska se till att inte dö så ofta för som det var pressade ju folk bara genom att dö hela tiden och fortsätta... du får ju helt enkelt spela säkrare eller skaffa bättre gear

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 13:20
dissimulated Kille, 33 år

Då får du stanna där ditt gear tillåter dig att farma, du kan ju inte köra Inferno med gear under lvl 50. Meningen med repairbuffen var att folk inte ska kunna springa och dö 100x om på samma pack utan att det gör ont guldmässigt.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 13:26
Seraphim Kille, 37 år

Inte märkt av repair cost ökningen just något nä. sett att det blivit dyrare men går ju fortfarande ganska mycket plus.
trots att jag stött på 3 st arcane horde på ställen med bara smala gångar.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 13:26
Falaphel Kille, 34 år

Vad ska jag satsa på för att boosta min skada så snabbt som möjligt? Har en DH

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 13:33
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Falaphel


Vad ska jag satsa på för att boosta min skada så snabbt som möjligt? Har en DH

Köp items med critdmg/critchance, antar att priserna flyger i höjden nu efter IAS-nerf.

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 13:36
immy Kille, 36 år

Jo samma här, farmade hela a1 nästan (rares + butcher och andra fettot innan) för att pröva nu, 150k rikare, 1k dps 2h axe, lite småskit och en 900dps 1hand.


Bytte ut mina attackspeed ringar mot critdmg också, wips så var -15k dps -4k.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 13:41
Seraphim Kille, 37 år

största notan för en repair so far är 25k men för att nå den notan tog jag kanske 8 elite pack och en jävla massa vanliga mobs, så gick ändå plus 120k och en jävla massa rares jag inte kikat på än. nya droprates och act 2 nerfen<3

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 13:41
dissimulated Kille, 33 år

Så ALLT är lugnt. Folk kan sluta QQa.

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 13:41
immy Kille, 36 år

Citat från Seraphim


största notan för en repair so far är 25k men för att nå den notan tog jag kanske 8 elite pack och en jävla massa vanliga mobs, så gick ändå plus 120k och en jävla massa rares jag inte kikat på än. nya droprates och act 2 nerfen<3

Dock kommer marknaden explodera med saker snart så allting tappar värde. Vilket inte är något kul alls om man tänkt att spela längre än ett par månader..


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet