Diablo III
aw hahahaha ajfan det hade jag tokmissat :( vad vare för update idag då? :S
ofta tre på en dag :D har fått tre totalt
fick en igår också.
imorn efter jobbet kommer jag ta livet av mig när jag ser alla nerfs på min dh :<
Citat från immy
imorn efter jobbet kommer jag ta livet av mig när jag ser alla nerfs på min dh :<
Alltså.. seriöst.. jag blir typ grymt otaggad på att spela överhuvudtaget nu, sen att alla icke-dh spelare sitter och säger "OH NO; NO MORE KEYBOARD-FACEROLL FOR U; POOR DH's" gör ju inget bättre.
Jag kommer få 44% attackspeed på min DH (om jag räknat rätt) efter patchen.
Har 96% atm... roligt!
Det jag gick efter:
Weapons
Haste 1: Old: (2-3%) New: (2%)
Haste 2: Old: (4-5%) New: (2%)
Haste 3: Old: (6-7%) New: (2-3%)
Haste 4: Old: (8-9%) New: (2-3%)
Haste 5: Old: (10-11%) New: (3-4%)
Haste 6: Old: (12-13%) New: (3-4%)
Haste 7: Old: (14-15%) New: (5%)
Haste 8: Old: (16-17%) New: (6-7%)
Haste 9: Old: (18-19%) New: (8-9%)
Haste 10: Old: (20-25%) New: (10-11%)
Other Types (Rings, Amulet, Gloves, Legendaries)
Haste 1: Old: (2-3%) New: (2%)
Haste 2: Old: (4-5%) New: (2-3%)
Haste 3: Old: (6-7%) New: (3-4%)
Haste 4: Old: (8-9%) New: (3-4%)
Haste 5: Old: (10-11%) New: (4-5%)
Haste 6: Old: (12-13%) New: (5-6%)
Haste 7: Old: (14-15%) New: (6-7%)
Haste 8: Old: (16-17%) New: (8-9%)
Haste=Attack Speed.
orkar inte, borde köpt loss en fet quiver så jag åtminstone "räddat" lite attackspeed. Sitter på 2.5 A/S just nu, lär ju gå under 2 efter nerf.
Får bara massa random plans :o
fast alla andra klasser får ju också IAS nerf, inte bara DH. jag kommer också tappa AS, men man får väl satsa på annat, ingen idé att gråta. AS är ändå för bra just nu.
Citat från Poked
fast alla andra klasser får ju också IAS nerf, inte bara DH. jag kommer också tappa AS, men man får väl satsa på annat, ingen idé att gråta. AS är ändå för bra just nu.
För bra, javisst, 50% nerf, lite att ta i. Självklart kommer jag få köpa annat, precis som alla andra, men kan lova att min Wizard inte tar lika mycket stryk av nerfen som min DH gör - om det sedan är för sätter jag spelar DH eller sättet de är designade vet jag inte, men det är fortfarande en riktigt hård smäll att halvera %as på items.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
