Diablo III
Samma som att folk inte fattade att athene trollade när han blev "hackad"
Syftade mest att på att han heter Bashiok bara för att vara dryg, såklart man vet vem han är!
Citat från absol
de flesta klagar väl på repair costs och att inferno gjorts för lätt?
De flesta som klagar på att inferno gjorts för lätt enligt min erfarenhet är folk som har ungefär samma progress som mig...
Själv tycker jag det är svårt på fel sätt, dock så är det ju Diablo, så man kan inte direkt skylla på att det är för mycket gear farm och för lite skills. Haha.
ah :D
inte sett det där, läste imorse bara.
My apologies
Siegebreaker ska visst få Reflect Damage...
Vet dock inte om han får det när han enragar eller om han har det hela tiden, vilket han också kommer få... en enrage timer... även Kulle och Belial
jo, märkt det. It's a sad day for tanks ):
bara tagit skeleton king ännu på HELL och det tog mig nog över 3 minuter, jag var aldrig nära att dö men det tog en himla tid att få ner honom
bruiser > tank
Såg något riktigt weird.. En Treasure Goblin som kom ut från en chest. Blev ganska förvånad när jag inte fick nå mycket loot och en goblin skuttade ut ur chesten. haha
Citat från Defiance
jo, märkt det. It's a sad day for tanks ):
Sad day for tanks? Sad day för alla ranged lol.
Citat från Shred_Saint
Såg något riktigt weird.. En Treasure Goblin som kom ut från en chest. Blev ganska förvånad när jag inte fick nå mycket loot och en goblin skuttade ut ur chesten. haha
Fan vad cool mekanik, önskar att det hade hänt mig någon gång.
Vad i helvete.......................
Hade kommit till Butcher i Hell och stod utanför han med min Wizard och hade inte reloggat något sedan jag började på Hell.
Och efter jag var nere och gjorde lite saker så märkte jag att jag hade blivit utkastad från servern (Var afk för länge) och då ser jag nu att jag kan inte välja att fortsätta köra där jag var i Act 1 Hell... Det enda jag har att välja mellan är den första questen i Act 1 Hell...................
Edit: Det hjälpte att jag bara reloggade, fan så skönt.
General
+ Attack Speed bonus values on weapons and armor have been reduced by 50%
This change does not apply to quivers
Ringar räknades inte in eller vadå?
Mina ligger kvar på stadiga 15% och har samma dps. Har jag missat något?
Citat från immy
General
+ Attack Speed bonus values on weapons and armor have been reduced by 50%
This change does not apply to quivers
Ringar räknades inte in eller vadå?
Mina ligger kvar på stadiga 15% och har samma dps. Har jag missat något?
Enda du missat är väl att patchen kommer imorgon? ^^
http://www.youtube.com/watch?v=X8Sb8F2Kgp4 + farm = yeey
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet