Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:33
Wopsie Kille, 35 år

Samma som att folk inte fattade att athene trollade när han blev "hackad"

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:34
celestine 29 år

Syftade mest att på att han heter Bashiok bara för att vara dryg, såklart man vet vem han är!

Citat från absol


de flesta klagar väl på repair costs och att inferno gjorts för lätt?

De flesta som klagar på att inferno gjorts för lätt enligt min erfarenhet är folk som har ungefär samma progress som mig...
Själv tycker jag det är svårt på fel sätt, dock så är det ju Diablo, så man kan inte direkt skylla på att det är för mycket gear farm och för lite skills. Haha.

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:35
immy Kille, 36 år

Citat från Defiance


Enligt Bashion(community manager hos blizzard) så var det här INTE första gången någon dödade diablo på hc inf. Dock var dom de första av de stora streamarna som lyckades med det

https://twitter.com/Bashiok/statuses/215136718981046274

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:36
Defiance Kille, 32 år

ah :D
inte sett det där, läste imorse bara.
My apologies

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:41
albin Kille, 34 år

Siegebreaker ska visst få Reflect Damage...
Vet dock inte om han får det när han enragar eller om han har det hela tiden, vilket han också kommer få... en enrage timer... även Kulle och Belial

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:41
Defiance Kille, 32 år

jo, märkt det. It's a sad day for tanks ):

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:42
Defiance Kille, 32 år

bara tagit skeleton king ännu på HELL och det tog mig nog över 3 minuter, jag var aldrig nära att dö men det tog en himla tid att få ner honom

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:42
celestine 29 år

bruiser > tank

ShadyGamer Kille, 32 år

130 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:44
ShadyGamer Kille, 32 år

Såg något riktigt weird.. En Treasure Goblin som kom ut från en chest. Blev ganska förvånad när jag inte fick nå mycket loot och en goblin skuttade ut ur chesten. haha

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:45
dissimulated Kille, 33 år

Citat från Defiance


jo, märkt det. It's a sad day for tanks ):

Sad day for tanks? Sad day för alla ranged lol.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:46
celestine 29 år

Citat från Shred_Saint


Såg något riktigt weird.. En Treasure Goblin som kom ut från en chest. Blev ganska förvånad när jag inte fick nå mycket loot och en goblin skuttade ut ur chesten. haha

Fan vad cool mekanik, önskar att det hade hänt mig någon gång.

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:47
albin Kille, 34 år

Vad i helvete.......................
Hade kommit till Butcher i Hell och stod utanför han med min Wizard och hade inte reloggat något sedan jag började på Hell.
Och efter jag var nere och gjorde lite saker så märkte jag att jag hade blivit utkastad från servern (Var afk för länge) och då ser jag nu att jag kan inte välja att fortsätta köra där jag var i Act 1 Hell... Det enda jag har att välja mellan är den första questen i Act 1 Hell...................



Edit: Det hjälpte att jag bara reloggade, fan så skönt.

immy Kille, 36 år

1 794 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 23:57
immy Kille, 36 år

General

+ Attack Speed bonus values on weapons and armor have been reduced by 50%

This change does not apply to quivers

Ringar räknades inte in eller vadå?

Mina ligger kvar på stadiga 15% och har samma dps. Har jag missat något?

CityOfCold Kille, 34 år

387 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 00:16
CityOfCold Kille, 34 år

Citat från immy


General

+ Attack Speed bonus values on weapons and armor have been reduced by 50%

This change does not apply to quivers

Ringar räknades inte in eller vadå?

Mina ligger kvar på stadiga 15% och har samma dps. Har jag missat något?


Enda du missat är väl att patchen kommer imorgon? ^^

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2012 kl. 00:17
brainrot 34 år

http://www.youtube.com/watch?v=X8Sb8F2Kgp4 + farm = yeey


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet