Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
pizzaochcola Kille, 32 år

When comparing a two-handed weapon against two currently-equipped one-handed weapons, the game will now simulate the removal of both one-handed weapons (instead of simply removing the main-hand weapon, which resulted in an inaccurate comparison)

FANIMIG PÅ TIDEN!

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 21:56
celestine 29 år

NICE
KAN MAN FAKTISKT DÖDA SAKER FÖR ATT FÅ GEAR OCH SLUTA HA SÅ JÄVLA TRÅKIGT

BRA BLIZZARD

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 21:57
albin Kille, 34 år

Citat från Defiance


inte så himla insatt men "Magic Find will no longer be considered when looting objects in the environment such as chests, barrels, vases, pots, and corpses" låter rätt.. kasst?
har fått rätt många bra saker från res. Chests


Vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandå

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:01
absol Kille, 36 år

Monk
General
Monks can now use two-handed axes, two-handed maces, and two-handed swords

YES

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:02
celestine 29 år

btw, orkade inte läsa hela

vad är det som är så dåligt? alla klagar i comments

förutom ias% nerf då, tycker dock inte den är så dålig.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:08
Wopsie Kille, 35 år

ias-nerfen behövs. för just nu är det lite löjligt hur bra IAS scalear, man måste ha IAS för att få hög dps, vilket imo känns ganska tråkigt, för man kan hitta ett par asfeta gloves som har sjukaste statsen men fattas ias och därav förlorar man tusentals dps..

jag gråter inte så länge alla får samma nerf, vore en sak om dom bara nerfade det för en klass, eller värre, enbart mig för att jag är så pro...

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:12
Wopsie Kille, 35 år

Old news!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:20
absol Kille, 36 år

de flesta klagar väl på repair costs och att inferno gjorts för lätt?

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:26
Defiance Kille, 32 år

Enligt Bashion(community manager hos blizzard) så var det här INTE första gången någon dödade diablo på hc inf. Dock var dom de första av de stora streamarna som lyckades med det

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:28
Wopsie Kille, 35 år

Fast det hävdade han inte alls........................

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:29
Wopsie Kille, 35 år

Bashiok: People think that was the first HC Inferno clear? Weird. Webcams r 2 legit 2 quit. hay HA


Är en referens till Diablo I

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:30
celestine 29 år

Vem är Bashion? XD:P

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:32
Wopsie Kille, 35 år

Ansiktet utåt på forumen typ.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 22:32
Wopsie Kille, 35 år

Hursomhelst så bad han om ursäkt och skrev senare på sin twitter att han skulle kolla när han kom till jobbet imorgon, om dom verkligen var först i världen eller inte.

Men det han skrev hade ingenting med world first kill att göra, orkar inte förklara, ni får googla!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet