Diablo III
When comparing a two-handed weapon against two currently-equipped one-handed weapons, the game will now simulate the removal of both one-handed weapons (instead of simply removing the main-hand weapon, which resulted in an inaccurate comparison)
FANIMIG PÅ TIDEN!
NICE
KAN MAN FAKTISKT DÖDA SAKER FÖR ATT FÅ GEAR OCH SLUTA HA SÅ JÄVLA TRÅKIGT
BRA BLIZZARD
Citat från Defiance
inte så himla insatt men "Magic Find will no longer be considered when looting objects in the environment such as chests, barrels, vases, pots, and corpses" låter rätt.. kasst?
har fått rätt många bra saker från res. Chests
Vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandå
Monk
General
Monks can now use two-handed axes, two-handed maces, and two-handed swords
YES
btw, orkade inte läsa hela
vad är det som är så dåligt? alla klagar i comments
förutom ias% nerf då, tycker dock inte den är så dålig.
ias-nerfen behövs. för just nu är det lite löjligt hur bra IAS scalear, man måste ha IAS för att få hög dps, vilket imo känns ganska tråkigt, för man kan hitta ett par asfeta gloves som har sjukaste statsen men fattas ias och därav förlorar man tusentals dps..
jag gråter inte så länge alla får samma nerf, vore en sak om dom bara nerfade det för en klass, eller värre, enbart mig för att jag är så pro...
http://feber.se/spel/art/245633/diablo_r_stendd__besegrad_p_in/
happ..
Old news!
de flesta klagar väl på repair costs och att inferno gjorts för lätt?
Enligt Bashion(community manager hos blizzard) så var det här INTE första gången någon dödade diablo på hc inf. Dock var dom de första av de stora streamarna som lyckades med det
Fast det hävdade han inte alls........................
Bashiok: People think that was the first HC Inferno clear? Weird. Webcams r 2 legit 2 quit. hay HA
Är en referens till Diablo I
Vem är Bashion? XD:P
Ansiktet utåt på forumen typ.
Hursomhelst så bad han om ursäkt och skrev senare på sin twitter att han skulle kolla när han kom till jobbet imorgon, om dom verkligen var först i världen eller inte.
Men det han skrev hade ingenting med world first kill att göra, orkar inte förklara, ni får googla!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet