Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Adami Kille, 38 år

1 861 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:05
Adami Kille, 38 år

Citat från Azoicer


Vad körde du för build mer exakt?
Klassisk splinter setup eller?[/i]




dessa skillsen använde jag. det var samma som när jag körde duo med en annan

zombie bears var ganska onödig dock. lite extra skada bara när han går i lugn takt mot en vissa gånger. skulle egentligen bytt ut den mot voodoo och tick healing nu när jag tänker efter

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:16
natsukashi Kille, 60 år

Citat från rokaRu


Citat från natsukashi

Visste inte ens att det fanns sets i d3. :I

omg nooob!! xD


Det skulle tolkas som: Give me some goddamn links

>:(

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:17
Seraphim Kille, 37 år

Nej nu skiter jag fan i det här snart. väck mig när 1.03 patchen är live.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:20
Wopsie Kille, 35 år

Grattis Adami, nu är vi equally-awesome-pro-pre-nerf.

Adami Kille, 38 år

1 861 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:24
Adami Kille, 38 år

Citat från Poked


Grattis Adami, nu är vi equally-awesome-pro-pre-nerf.


fett awesome. hur många är det som klarat han solo i tråden?

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:25
celestine 29 år

chansar på 4-5

ni två, naid och kanske 1-2 mer

edit: narutan också, men han spelar ju inte längre

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:26
albin Kille, 34 år

Citat från Seraphim


Nej nu skiter jag fan i det här snart. väck mig när 1.03 patchen är live.

Om du syftar på Diablo Inferno så säger jag samma sak.

NightmareKid Tjej, 31 år

871 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:27
NightmareKid Tjej, 31 år

Buhu, typ fastade.
Vill inte spela själv men folk dissar att spela med mig för att jag inte kommit förbi lättaste svårighetsgraden än haha

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:29
Seraphim Kille, 37 år

Citat från albin


Citat från Seraphim

Nej nu skiter jag fan i det här snart. väck mig när 1.03 patchen är live.

Om du syftar på Diablo Inferno så säger jag samma sak.


Nope, spelar barbar. så då kan du gissa vad jag syftar på.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:30
Wopsie Kille, 35 år

Citat från NightmareKid


Buhu, typ fastade.
Vill inte spela själv men folk dissar att spela med mig för att jag inte kommit förbi lättaste svårighetsgraden än haha


Köp ett vapen på AH så kommer du förbi hell på nolltid.

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:34
albin Kille, 34 år

Citat från Seraphim


Nope, spelar barbar. så då kan du gissa vad jag syftar på.[/i]

Då har jag ingen aning :c

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:39
Seraphim Kille, 37 år

Citat från albin


Citat från Seraphim

Nope, spelar barbar. så då kan du gissa vad jag syftar på.

Då har jag ingen aning :c


act 2 inferno.

skitspel. blä

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:53
Wopsie Kille, 35 år

Citat från rokaRu


chansar på 4-5

ni två, naid och kanske 1-2 mer

edit: narutan också, men han spelar ju inte längre


Slutade han lira när dom nerfade hans kära DH eller?

haha

DaveAzoicer Kille, 37 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:55
DaveAzoicer Kille, 37 år

DH ä ju fortfarande galet "OP".

Adami Kille, 38 år

1 861 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:57
Adami Kille, 38 år

fan vilka useless skills jag använde nu när jag tänker efter. man kan ju tydligen slow:a han, vilket jag inte visste. så haunt med slow istället för soul harvest och grasp of the dead istället för zombie bears hade ju varit sjukt värt. menmen, han gick ner ändå tillslut


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet