Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 17:58
Wopsie Kille, 35 år

46k hp är helt värdelöst om din resal och armor ändå är låg, din EHP suger!

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 18:02
Falaphel Kille, 34 år

Jo vet, har som sagt var inte satsat på vitality utan bara fått det med de items som var bättre än mina gamla.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 18:02
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Falaphel


Jo vet, har som sagt var inte satsat på vitality utan bara fått det med de items som var bättre än mina gamla.

har du typ 15k dps utan SS? :D

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 18:04
Falaphel Kille, 34 år

18 FAKTISKT!! (Mycket bättre *host host*)

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 18:06
Wopsie Kille, 35 år

Där ser man. :)

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 18:06
Falaphel Kille, 34 år

Men tips på var man kan farma? :o

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 18:09
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Falaphel


Men tips på var man kan farma? :o

klarar du av act 1 inferno? annars är det väl act 3/4 hell, obviously.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 18:10
Falaphel Kille, 34 år

Jadå det ska nog inte vara några problem! Bara köra igenom hela act1 eller är det mer värt med en specifik del?

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 18:11
Tetris Kille, 36 år

ta näst sista questet och spring från leorics mansion till butcher.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 18:16
Wopsie Kille, 35 år

ah, som tetris sa, fast jag brukar ta wp till old ruins, kolla om det finns en elite nere i källaren, sen cemetary för 3-4 eliter där och vips så har du full stack till leoric manor.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 18:18
Falaphel Kille, 34 år

Najjs najjs, man tackar så mycket!

EDIT: Källaren i old ruins, det är den till vänster du syfta på då eller btw?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 18:41
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Falaphel


Najjs najjs, man tackar så mycket!

EDIT: Källaren i old ruins, det är den till vänster du syfta på då eller btw?


Den som är till vänster om Griswold, det är en random spawn som inte alltid är där, men om den är där så ser du iaf en kista, elite eller goblin.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 18:56
Falaphel Kille, 34 år

Okej tackar (Y)

Adami Kille, 38 år

1 861 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:02
Adami Kille, 38 år

OH YEEES. dödade diablo solo. fan vad gööött!

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 19:03
celestine 29 år

gz!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet