Diablo III
46k hp är helt värdelöst om din resal och armor ändå är låg, din EHP suger!
Jo vet, har som sagt var inte satsat på vitality utan bara fått det med de items som var bättre än mina gamla.
18 FAKTISKT!! (Mycket bättre *host host*)
Där ser man. :)
Men tips på var man kan farma? :o
Jadå det ska nog inte vara några problem! Bara köra igenom hela act1 eller är det mer värt med en specifik del?
ta näst sista questet och spring från leorics mansion till butcher.
ah, som tetris sa, fast jag brukar ta wp till old ruins, kolla om det finns en elite nere i källaren, sen cemetary för 3-4 eliter där och vips så har du full stack till leoric manor.
Najjs najjs, man tackar så mycket!
EDIT: Källaren i old ruins, det är den till vänster du syfta på då eller btw?
Okej tackar (Y)
OH YEEES. dödade diablo solo. fan vad gööött!
gz!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet