Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 20:41
natsukashi Kille, 60 år

Är DH OP? Jag måste specca bögdåligt då för jag är glass cannon som fan.
Fast utan cannon

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 20:41
celestine 29 år

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

shitcunt Kille, 30 år

887 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 20:41
shitcunt Kille, 30 år

Citat från natsukashi


Är DH OP? Jag måste specca bögdåligt då för jag är glass cannon som fan.
Fast utan cannon


lol, hoppas du skojar

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 20:43
natsukashi Kille, 60 år

Citat från rokaRu


xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


käft jag är dålig hjälp mig istället

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 20:43
natsukashi Kille, 60 år

Citat från shitcunt


Citat från natsukashi

Är DH OP? Jag måste specca bögdåligt då för jag är glass cannon som fan.
Fast utan cannon

lol, hoppas du skojar


nej

shitcunt Kille, 30 år

887 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 20:45
shitcunt Kille, 30 år

Citat från natsukashi


Citat från shitcunt

Citat från natsukashi

Är DH OP? Jag måste specca bögdåligt då för jag är glass cannon som fan.
Fast utan cannon

lol, hoppas du skojar

nej


Vad använder du för build?

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 20:46
brainrot 34 år

DH är OP. jag är DH, dödade diablo inferno 1 vecka efter release, kunnat farma han med nephalim sen dess med literally skit gear, så DH är pretty much OP när det gäller effektivitet vs behov av gear, men om man ser t.ex http://sv.twitch.tv/kingkongor, då vet man vad barbs är kapabla av med gear, det är något som var anticipatat, melee classes har alltid varit beroende av mycket gear.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 21:00
natsukashi Kille, 60 år

Citat från shitcunt


Vad använder du för build?

Vet inte. Spelar inte efter builds. Är dessutom låg level så kan inte specca fritt än. :D

Hade tänkt göra en screenshot men min router har bestämt sig för att kuka ur så min setup just nu (utan runes, dåligt minne) är

Entangling Shot/Rapid Fire

Caltrops, Vault, Companion, Fan of knives

Vengeance


ja jag är level 19, skyller på att det är min tredje karaktär >____>

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 21:19
Seraphim Kille, 37 år

Folk som tagit sig förbi act 2 med barb, hur fan bär ni er åt?
600ish all res
40k hp
8k armor
18k dps men dör som en fluga hela tiden.

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 21:20
celestine 29 år

kör med elective mode :/

Adami Kille, 38 år

1 861 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 21:20
Adami Kille, 38 år

hur mycket life on hit har du?

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 21:22
Seraphim Kille, 37 år

som bäst kan jag få till ca 600 tror jag, aldrig hittat ett enda life on hit item som passar för barb. men då tappar jag typ 10k dps.
har tänkt jag ska försöka köpa men satte mig idag för att guld farma och kom fram till att, nej det är fan inte värt det så jävla tråkigt som det är.
känns liksom mer värt att vänta på patchen i så fall.

Adami Kille, 38 år

1 861 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 21:27
Adami Kille, 38 år

i see. ja jag spelar inte barb själv på inferno så kan inte direkt uttala mig. men antar att du redan läst diverse trådar om vad som behövs på en barb i act 2. du uppfyller dom kraven men klarar det inte ändå?

Tetris Kille, 36 år

1 643 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 21:28
Tetris Kille, 36 år

gå in på us.battle.net och läs forumet. jag är lite orolig faktiskt

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 21:31
Seraphim Kille, 37 år

Misstänker en del brist på tålamod och att min legendariska otur i spel har en hel del med saken att göra men ja.
ligger i överkant vad gäller dps, lagom till i all res, och 40k hp tycker jag borde räcka. testat med 450 all res och 53k hp också. ingen större skillnad tbh.
+ att jag testat en jävla massa builds vid det här laget. men känns fan som att hela act 2 är designad för att vara anti melee.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet