Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Missrocksound Tjej, 33 år

563 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:03
Missrocksound Tjej, 33 år

Citat från Poked


Jag säger, Krippi och wizard OP!

hittade förövrigt en neck med 34% magic find nu. :))))))))))))))


omg *gilla* :D

albin Kille, 34 år

5 685 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:06
albin Kille, 34 år

Kripp för fan <3

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:06
Defiance Kille, 32 år

Precis kommit till Hell nu med min monk, är det fortfarande att satsa på dex, vit, LoH och EN resistance(har ju passiva One With Everything)?
Och vad är skillnaden mellan physical resistance och vanlig armor? Känns som det är samma sak i olika format.

Neophyte Kille, 31 år

476 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:07
Neophyte Kille, 31 år

Om ni inte hört så borde ni lyssna!

http://open.spotify.com/track/7cVKmGszLIzKRJQbkhms8u

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:10
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Defiance


Precis kommit till Hell nu med min monk, är det fortfarande att satsa på dex, vit, LoH och EN resistance(har ju passiva One With Everything)?
Och vad är skillnaden mellan physical resistance och vanlig armor? Känns som det är samma sak i olika format.


japp

resistance och armor är likadan fast inflaterade så 10 armor är värt 1 resal, skaffa en balans av allt så får du en stadig EHP.

Physres är ju fysisk skada, hur svårt är det att fatta... haha

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:16
Defiance Kille, 32 år

aaah, såg det nu att armor är alla skada, trodde armor bara var fysisk också

Daybreak Kille, 34 år

898 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:24
Daybreak Kille, 34 år

Reflect Damage är nog det värsta som finns. : D Hatar't.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:26
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Defiance


aaah, såg det nu att armor är alla skada, trodde armor bara var fysisk också

Nä, precis. armor är bara ännu ett sätt att sänka skadan från fiender overall!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:26
Wopsie Kille, 35 år

Citat från xMySweetShadow_


Reflect Damage är nog det värsta som finns. : D Hatar't.

LOH, gogo. :)

Daybreak Kille, 34 år

898 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:29
Daybreak Kille, 34 år

Citat från Poked


Citat från xMySweetShadow_

Reflect Damage är nog det värsta som finns. : D Hatar't.

LOH, gogo. :)



Skaffade ett vapen med LOH av just denna anledningen, antar inte det var tillräckligt, haha. Får uppgradera snart!

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:44
Defiance Kille, 32 år

Jag har aldrig märkt någon skillnad mot reflect damage mobs, hur mycket jag än slår så tar jag ingen skada D:

Daybreak Kille, 34 år

898 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:45
Daybreak Kille, 34 år

Citat från Defiance


Jag har aldrig märkt någon skillnad mot reflect damage mobs, hur mycket jag än slår så tar jag ingen skada D:


Vilken svårighetsgrad är du på? Märkte ingen överdriven skillnad innan jag kom till inferno heller!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:47
absol Kille, 36 år

håller på och skaffar ett 300 life on hit-gem ._. kostar fan pengar

Daybreak Kille, 34 år

898 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:48
Daybreak Kille, 34 år

Jag har 390 LOH på mitt vapen, det är ju rätt hyfsat, eller? o:

Adami Kille, 38 år

1 861 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:56
Adami Kille, 38 år

diablo down på inferno! WOHO


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet