Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 13:58
Falaphel Kille, 34 år

Tror jag kommer behöva köra en hel del goblin runs och grejjer för att komma vidare, sitter lite fast i slutet av act3... Jävla steps....

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 14:18
Defiance Kille, 32 år

just nu kör jag på hell, dom reflectar 8 damage tillbaka på mig D:

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 14:21
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Defiance


just nu kör jag på hell, dom reflectar 8 damage tillbaka på mig D:

Sen studsar du in i inferno där de reflectar en hel del, sitter på 100k+ dps som DH och <10k hp. Sen så. Myspys!

ChillFTW Kille, 32 år

4 974 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 14:21
ChillFTW Kille, 32 år

Citat från Adami


diablo down på inferno! WOHO

Grattisssss! :D:D:D:D

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 14:23
absol Kille, 36 år

Citat från Adami


diablo down på inferno! WOHO

grattis :D build/gear?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 14:23
Wopsie Kille, 35 år

Gz mannen, gör det solo nu också, innan patchen slår in!

Adami Kille, 38 år

1 861 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 14:40
Adami Kille, 38 år


[url=http://postimage.org[/url]

sådär såg det ut. WD förövrigt. spells var bara darts och så mycket survivability som möjligt

och tacktack :D

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 15:16
Wopsie Kille, 35 år


Hittade denna nu.

CityOfCold Kille, 34 år

387 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 15:20
CityOfCold Kille, 34 år

Fantastiskt.. "Increases Regeneration by 0" :D

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 15:21
Wopsie Kille, 35 år

mm, gammal bugg.

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 15:26
Wopsie Kille, 35 år

Min build för solo Diablo är denna, om någon ville se!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 15:28
Wopsie Kille, 35 år

Fick 25 euro för pissringen... ha det så skoj på nerfen...

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 15:30
Alex Kille, 32 år

hur fungerar AH ? säljer man allt för riktiga pengar eller är det ett val? och hur får man dom pengarna till sitt konto isf?

Tally_ Kille, 33 år

51 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 15:32
Tally_ Kille, 33 år

Det finns 2 separata AH. Ett som är guld baserat, och ett som är " Real Money" baserat.

Man får koppla ihop ett paypal konto till sitt battle.net konto som man sedan flyttar pengarna till när man säljer något. :)

DaveAzoicer Kille, 37 år

2 080 forumsinlägg

Skrivet:
19 juni 2012 kl. 16:11
DaveAzoicer Kille, 37 år

Citat från Adami



[url=http://postimage.org[/url]

sådär såg det ut. WD förövrigt. spells var bara darts och så mycket survivability som möjligt

och tacktack :D



Vad körde du för build mer exakt?
Klassisk splinter setup eller?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet