Diablo III
Wopsie
Kille, 35 år
Lite lustigt att jag inte ens har klarat av Belial på min wizard än, just pga gröna ringar som alltid lyckas träffa mig även fast jag inte är i närheten.
GreveNoll
Kille, 36 år
Citat från Poked
Lite lustigt att jag inte ens har klarat av Belial på min wizard än, just pga gröna ringar som alltid lyckas träffa mig även fast jag inte är i närheten.
Ja, min wizard och dh har ungefär lika bra gear (inte uppgraderat dh'n armor, men inte heller wizard-vapnet) och wizarden har kommit in i sista fasen flera gånger, men åker på så mycket stryk av ringarna så det är nästan fånigt. DH'n åker på storstryk när det är belial+minions.
Adami
Kille, 38 år
ska fan klara diablo i inferno imorn. lyckades få ner han på halva i fas 2. ska spela flawless och döda skiten
Wopsie
Kille, 35 år
Går alltid lättare när man sovit på saken!
Adami
Kille, 38 år
i hope so! var inte direkt pigg och fokuserad nu
Wopsie
Kille, 35 år
har jag missat något eller varför kan jag inte logga in?
brainrot
34 år
gogo kripp! diablo inferno HC lovar han inom 3 timmar
poppe
Kille, 34 år
Kripp påbörjade precis diablo på hc!
immy
Kille, 36 år
45k viewers :o
TaggySitties
Tjej, 31 år
Bluiieee
Kille, 30 år
Diablo död på inferno HC nu, kripp <3
Wopsie
Kille, 35 år
Citat från poppe
Citat från Poked
Lite lustigt att jag inte ens har klarat av Belial på min wizard än, just pga gröna ringar som alltid lyckas träffa mig även fast jag inte är i närheten.
Du har visst klarat Belial på din Wizard... Jag var ju fan hemma hos dig när du gjorde det
Måste ha varit stadigt bäng då.. :<
shitcunt
Kille, 30 år
Citat från Poked
Citat från poppe
Citat från Poked
Lite lustigt att jag inte ens har klarat av Belial på min wizard än, just pga gröna ringar som alltid lyckas träffa mig även fast jag inte är i närheten.
Du har visst klarat Belial på din Wizard... Jag var ju fan hemma hos dig när du gjorde det
Måste ha varit stadigt bäng då.. :<
haha värt <3
Wopsie
Kille, 35 år
Jag säger, Krippi och wizard OP!
hittade förövrigt en neck med 34% magic find nu. :))))))))))))))
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
