Den som skriver sist vinner
Livsavslutaren
Kille, 30 år
japp! är helt ensam på kontoret tho, så det är ganska lugnt och mysigt :))
marinettecaroline
Tjej, 28 år
Jag älskar inte livet.
Livsavslutaren
Kille, 30 år
det gör jag
Jeesca
Tjej, 31 år
Citat från Livsavslutaren:
ajajaj mitt hövve
e så bakis :((
missade tåget jag skulle ta, så jag kom hem från sthlm 1,5 timme för sent :(( :((
Resorb löser allt!
Menar du försent eller menar du FÖR sent?
Livsavslutaren
Kille, 30 år
För sent? Precis som att man skriver för tidigt och inte förtidigt!
Jag hade ingen resorb hemma tyvärr, så det blev en treo x2 innan jag gick till jobbet.
Jeesca
Tjej, 31 år
Fan.. Jag blandade ihop det med ett annat ord, my bad sorry!
Livsavslutaren
Kille, 30 år
Citat från Jeesca:
Fan.. Jag blandade ihop det med ett annat ord, my bad sorry!
Inget att be om ursäkt för! :D
elfte_timmen
Kille, 29 år
Citat från Jeesca:
Fan.. Jag blandade ihop det med ett annat ord, my bad sorry!
fast du går väl på hÖGSKOLAN jessica!!
du borde veta sånt!!! man e smart då ju?!
:Pppp
Jeesca
Tjej, 31 år
Man är inte smart när man är nyvaken PANG, tyst merej!
Livsavslutaren
Kille, 30 år
varför tog du bort bilden sebbe???
e du skraj?!
Livsavslutaren
Kille, 30 år
waaaah :OOO
Livsavslutaren
Kille, 30 år
tack sebe de va snällt
onlinedigital
Tjej, 31 år
tjaba tjena hallå
Livsavslutaren
Kille, 30 år
vi säger så xD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
