Den som skriver sist vinner

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Livsavslutaren Kille, 30 år

15 068 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 12:36
Livsavslutaren Kille, 30 år

japp! är helt ensam på kontoret tho, så det är ganska lugnt och mysigt :))

marinettecaroline Tjej, 28 år

2 383 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 12:40
marinettecaroline Tjej, 28 år

Jag älskar inte livet.

Livsavslutaren Kille, 30 år

15 068 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 12:43
Livsavslutaren Kille, 30 år

det gör jag

Jeesca Tjej, 31 år

655 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 15:15
Jeesca Tjej, 31 år

Citat från Livsavslutaren:


ajajaj mitt hövve
e så bakis :((
missade tåget jag skulle ta, så jag kom hem från sthlm 1,5 timme för sent :(( :((


Resorb löser allt!
Menar du försent eller menar du FÖR sent?

Livsavslutaren Kille, 30 år

15 068 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 15:33
Livsavslutaren Kille, 30 år

För sent? Precis som att man skriver för tidigt och inte förtidigt!

Jag hade ingen resorb hemma tyvärr, så det blev en treo x2 innan jag gick till jobbet.

Jeesca Tjej, 31 år

655 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 15:42
Jeesca Tjej, 31 år

Fan.. Jag blandade ihop det med ett annat ord, my bad sorry!

Livsavslutaren Kille, 30 år

15 068 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 15:49
Livsavslutaren Kille, 30 år

Citat från Jeesca:


Fan.. Jag blandade ihop det med ett annat ord, my bad sorry!

Inget att be om ursäkt för! :D

elfte_timmen Kille, 29 år

4 449 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 15:49
elfte_timmen Kille, 29 år

Citat från Jeesca:


Fan.. Jag blandade ihop det med ett annat ord, my bad sorry!

fast du går väl på hÖGSKOLAN jessica!!
du borde veta sånt!!! man e smart då ju?!
:Pppp

Jeesca Tjej, 31 år

655 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 15:52
Jeesca Tjej, 31 år

Man är inte smart när man är nyvaken PANG, tyst merej!

Livsavslutaren Kille, 30 år

15 068 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 15:58
Livsavslutaren Kille, 30 år

varför tog du bort bilden sebbe???
e du skraj?!

elfte_timmen Kille, 29 år

4 449 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 16:00
elfte_timmen Kille, 29 år

här får du en bättre bild
var e mina emopoäng

elfte_timmen skickade en bild
Livsavslutaren Kille, 30 år

15 068 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 16:00
Livsavslutaren Kille, 30 år

waaaah :OOO

Livsavslutaren Kille, 30 år

15 068 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 16:01
Livsavslutaren Kille, 30 år

tack sebe de va snällt

onlinedigital Tjej, 31 år

4 735 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 16:25
onlinedigital Tjej, 31 år

tjaba tjena hallå

Livsavslutaren Kille, 30 år

15 068 forumsinlägg

Skrivet:
1 december 2016 kl. 16:45
Livsavslutaren Kille, 30 år

vi säger så xD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet