Den som skriver sist vinner
why u comin home
5 in the mornin
something's goin on
CAN I SMELL YO DICK
no :(
don't Treat me like a fool! cuz that aint cool! so what u need to let me do is lemme smell yo dick!
he need some milk
Sebbe har fan varit unfaithful denna helg. därför jag nt varit så aktiv här. för har varit ledsen. jävla pangare!
pang rakt i hjärtat?
vadå unfaithful!! vad har jag gjort
nu är du elak
sprider lögner
lögnare
ljugare
jag lukta på sebbes kanonpangande kulor och de luktade lite sött o lite surt!!!!
jag vill inte vara med längre tror jag
du lovade att inte säga -.-
ec-skandal
jag tror moa har gjort inbrott och sövt ned mig jag tar 0 ansvar
ecpressen kommer ha denna skandal på framsidan imorgon bitti
oj illa
det beror på hur man ser det..
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet