Den som skriver sist vinner
skoja som fan
tralalala
haha
Sigh well efter som att folket här inte verkar förstå vad jag vill få fram så får jag väl omformulera mig.......... Den här tråden fyller inget SERIÖST syfte vilket gör den meninglös.
Blev det bättre nu?
aa
men vem bryr sej
ok men gör ngt vettigt då ist för att skriva här
tönt
Citat från champagnes:
tönt
Yeah right en selfcutande emo ger mig en töntstämpel... What is the world coming to lmao.
aa du e 1 anonym tönt
ps fräscht att ta upp självskada h*run*e =)
mm stick ifrån den här meningslösa tråden
ja gå till en annan hemsida och gör något meningsfullt där då, har har VI kul men kanske inte du!
Citat från champagnes:
aa du e 1 anonym tönt
I vanliga fall skulle jag nog tagit illa upp av det där påhoppet men vet bättre än att ta en selfcutande, kaxig emo seriös så sorry not sorry.
du säger inte att champagnes är ett självcuttande emo din jävla råtta. get your shit straight och dra härifrån då din peasant, ingen vill ha dig här anyways piece of shit,
ok men du är en haahaha:D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet