Den som skriver sist vinner
Ja e nog den meSt seriösa du kan hitta här på ec:O bra jobbat grabben
mm det är förresten jättebra och meningsfullt och intellektet blomstrar av att tjafsa i en lektråd på emocore.se ;))
Citat från champagnes:
Ja e nog den meSt seriösa du kan hitta här på ec:O bra jobbat grabben
Ja det förklarar ju varför du hänger i den här tråden lmao XD Dessutom så är din opinion inte valid så du kan lägga ner det där töntsnacket det leder ingen vart anyway.
Citat från kalleskaviar:
mm det är förresten jättebra och meningsfullt och intellektet blomstrar av att tjafsa i en lektråd på emocore.se ;))
Ifall du läser mitt första inlägg här så kommer du att se att det inte var jag som började tjafset... Jag uttryckte bara min åsikt och blev attackerad för den.
Citat från Nikushimi:
Citat från champagnes:
tönt
Yeah right en selfcutande emo ger mig en töntstämpel... What is the world coming to lmao.
är det roligt att vara en tönt skriva coola grejer på internet
repressed tönt måste visa du e stor o stark på hemsida emocore.se
vågar du säga sånt irl
elr ngt öht?
gå och kolla på naruto elr va d nu va ist
vrf skulle den nt vara de?
vi förklarar varför vi inte tycker tråden är meningslös
men tyck vad du vill
och dra härifrån så kan vi vara meningslösa ifred och du slipper störas :D
najs me lite drama Såhär en grå trist torsdag:D
aa jag har tekoppen redo och chokladkakan!
en för alla, alla för EN
1 ensam Liten Söt pojke loggar in på ec o skickar hat anonymt
alla vet ju
att d e
en tvättäkta
T Ö N T
Citat från champagnes:
vrf skulle den nt vara de?
För du är en selfcutande emo? Har redan sagt att jag inte tar såna som dig seriöst.... Herregud
Citat från sebbe_pang:
Citat från Nikushimi:
Citat från champagnes:
tönt
Yeah right en selfcutande emo ger mig en töntstämpel... What is the world coming to lmao.
är det roligt att vara en tönt skriva coola grejer på internet
repressed tönt måste visa du e stor o stark på hemsida emocore.se
vågar du säga sånt irl
elr ngt öht?
gå och kolla på naruto elr va d nu va hejdå
Skulle du våga vara lika uppstudsig irl?
Tänkte för övrigt göra det men såg att den kommande episoden(Som skulle släppas idag) blivit uppskjuten två veckor framåt vilket suger
Citat från kalleskaviar:
vi förklarar varför vi inte tycker tråden är meningslös
men tyck vad du vill
och dra härifrån så kan vi vara meningslösa ifred och du slipper störas :D
Och jag förklarade varför jag tyckte att den här tråden är meningslös vilket ledde till att ni började agera fientligt emot mig... Alla har rätt till sin åsikt så istället för att skämma ut er själva med fåniga påhopp kan ni väl ta diskussionen som mogna människor istället?
HHAHHA asså skojAR DU!!!
vafan håller du på me?
kan du chilla lite?????
vrf drar du ens d här längre?
om ngn vill skriva i denna tråden, låt den
Om du tkr d e meningslöst, ok gå skriv i en annan
ALLA HAR RÄTT TILL SIN ÅSIKT!! BUHUUUU
lyssna på mej!!!!!
Nej men det är viktigt att få sista ordet ju
I've had enough.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet