Den som skriver sist vinner
tänka p
döda andra= goth
sig själv = emo
n00b läR
goth poäng vsg
alternativt psykopat
okej det duger för mig
:OOO
:p
jag vill köra vocaroo igen men det funkar inte på.mobilen för mig att spela in. då måste jag spela in en egen ljudfil och sedan ladda upp på vocaroo hemsida
det tar alldeles för lång tid för att jag ska kunna ge snabba vassa svar
vi behöver röstmeddelande-funktion på ec
vem e med mig?
revolution!
!!!!
ja e helt me
vgn
agnes knivar jine annars
helt gallen
jag ska äta frukost nu
dd oskar :OO känner du dig mindre seg nu
va säger du sebastian... Anmäld
ska me äta frukost nu :)
du är bra med kniv
det är en komplimang ju :OO
agnes f1 farlig man ska akta
aa lite piggare
fan va nice med frulle va ska ni äta
d blir
havregrynsgröt + ägg + smoothie
:D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet