Den som skriver sist vinner
lyfter ett finger och pekar åt alla elakingar!
lite kondition, lite lätt cirkelträning typ
jag har sämsta kroppen just nu efter 3 år av säng och dator #theemolyf
men jag vill inte träna sådär själv så jag ska försöka gå på gruppträning fun fun fun
ok:)
-poäng emo
vadå int vill gö d ensam.. grupp... pff..
3 år
va gjorde du då innan 3år
jag vet inte
rörde på mig lite i alla fall :s
men gruppträning = någon säger åt mig vad jag ska göra och då gör jag det
träna själv = försöka göra utfall och har ingen balans och ramlar ner och blir ledsen och sen går hem
fyfan :(
vaddå :o
trött :(
försov mig :(
dålig dag :(
Citat från kalleskaviar:
träna själv = försöka göra utfall och har ingen balans och ramlar ner och blir ledsen och sen går hem[/i]
ägd xD :3 :P
ok g va hemskt förlåt kalke
:3
<:33
d lugntttt oskar
snart 1 ögonblick är du hemma igen och kan chilla sova dricka öl
tiden går fort!!
jaa
e sugen på ledigt och köpenhamn :(((
jag vill också vara ledig :''''''(
från livet
faktiskt
allt är tungt fo helvede, varje morgon tänker jag bara på att jag "vill" döda alla jag ser
får jag tillbaka mina emopoäng nu?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet