Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
smet Tjej, 31 år

1 205 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:35
smet Tjej, 31 år

monkeyslut: kofta haha :(

broderkent Tjej, 29 år

4 925 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:35
broderkent Tjej, 29 år

smet: finaste tröjan osv. fint överhuvudtaget

Skrattfeber Tjej, 32 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:36
Skrattfeber Tjej, 32 år

smet: Tack, och detsamma!

smet Tjej, 31 år

1 205 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:36
smet Tjej, 31 år

broderkent: bd är fina grejer, tack!
skrattfeber: :) tack!

el_barto Tjej, 30 år

3 447 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:38
el_barto Tjej, 30 år

smet: du har så sjukt fina ben!

Ganesha Tjej, 29 år

1 362 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:45
Ganesha Tjej, 29 år



Joinin' the nerd herd.

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:51
MelodyMoonchild Tjej, 30 år



Böt skor lite snabbt.. Bättre/sämre?
Jag tycker sämre iaf..

monkeyslut Tjej, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:51
monkeyslut Tjej, 32 år

Blev lite tacky med såpass mycket leopard^

broderkent Tjej, 29 år

4 925 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:52
broderkent Tjej, 29 år

Böt skor?!?!?!

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:52
courtship Tjej, 30 år

^ precis, var inte fint alls

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:54
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

nej precis, det var ju det jag sa, att det skulle bli sämre. :C får gå shoeless!

EDIT: eller byta byxor..

monkeyslut Tjej, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:55
monkeyslut Tjej, 32 år

Citat från MelodyMarvelous


nej precis, det var ju det jag sa, att det skulle bli sämre. :C får gå shoeless!

Det däremot tror jag blir mycket bättre.

sten Tjej, 32 år

1 960 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:55
sten Tjej, 32 år

MelodyMarvelous: Tycker inte att det passar med klackskor över huvud taget till sådana byxor.

sinuskurva Tjej, 31 år

6 373 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:57
sinuskurva Tjej, 31 år

Citat från sten


MelodyMarvelous: Tycker inte att det passar med klackskor över huvud taget till sådana byxor.

This, där ligger problemet. Byt byxor i sådana fall :c

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 15:00
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

Alltså.. Har ett par gladiatorsandaler (höhö) som passar fint till byxorna, så jag tror jag sparar dem till sommarn. :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet