Dagens outfit [bildtråd]
smet
Tjej, 31 år
monkeyslut: kofta haha :(
broderkent
Tjej, 29 år
smet: finaste tröjan osv. fint överhuvudtaget
Skrattfeber
Tjej, 32 år
smet: Tack, och detsamma!
smet
Tjej, 31 år
broderkent: bd är fina grejer, tack!
skrattfeber: :) tack!
el_barto
Tjej, 30 år
smet: du har så sjukt fina ben!
Ganesha
Tjej, 29 år
MelodyMoonchild
Tjej, 30 år
monkeyslut
Tjej, 32 år
Blev lite tacky med såpass mycket leopard^
broderkent
Tjej, 29 år
Böt skor?!?!?!
courtship
Tjej, 30 år
^ precis, var inte fint alls
MelodyMoonchild
Tjej, 30 år
nej precis, det var ju det jag sa, att det skulle bli sämre. :C får gå shoeless!
EDIT: eller byta byxor..
monkeyslut
Tjej, 32 år
Citat från MelodyMarvelous
nej precis, det var ju det jag sa, att det skulle bli sämre. :C får gå shoeless!
Det däremot tror jag blir mycket bättre.
sten
Tjej, 32 år
MelodyMarvelous: Tycker inte att det passar med klackskor över huvud taget till sådana byxor.
sinuskurva
Tjej, 31 år
Citat från sten
MelodyMarvelous: Tycker inte att det passar med klackskor över huvud taget till sådana byxor.
This, där ligger problemet. Byt byxor i sådana fall :c
MelodyMoonchild
Tjej, 30 år
Alltså.. Har ett par gladiatorsandaler (höhö) som passar fint till byxorna, så jag tror jag sparar dem till sommarn. :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

