Dagens outfit [bildtråd]
MelodyMoonchild
Tjej, 30 år
Citat från FRUDAM
MelodyMarvelous: Skorna passade inte så jättebra till byxorna.. >:
Har bara ett annat par som är foto-dugliga, men dom är också leopard, i en annan färg dock, så det hade sett ännu värre ut..
MelodyMoonchild
Tjej, 30 år
Citat från FRUDAM
Men då kanske man kan säga att byxorna inte passade till skorna! c:
Det hade passat bättre med ett par tighta byxor till.
Okey, ska tänka på det nästa gång :)
Rage
Kille, 33 år
Jag vet att oskärpan e slarvigt pålagt. men idag pallade jag inte göra det bättre..
Tröjan är från MQ, Reunion 499:-
Linnet under som syns igenom är från Carlings. XS. 149:-

broderkent
Tjej, 29 år
^snyggt
yayo
Tjej, 29 år
^håller med om att det är snyggt men jag tycker att ett svart linne vore ännu snyggare under...
Rage
Kille, 33 år
tack allihopa!
ja det kanske. men hålen i tröjan tycker jag man kan utnyttja för att visa det undre plagget och det svarta skulle då inte synas
Skrattfeber
Tjej, 32 år
monkeyslut
Tjej, 32 år
Älskar tröjan^
EpicWaste
Tjej, 33 år
Citat från FRUDAM
Citat från EpicWaste
Citat från FRUDAM
MelodyMarvelous: Skorna passade inte så jättebra till byxorna.. >:
jag ser ju inte ens hur skorna ser ut:o bortsett från att dom är svarta och har chileklack :/
Fattade inte så mycket.
Men ja, precis. Och det passade inte?
inte så värst...skorna är snygga men nje
Vipera
Kille, 34 år
smet
Tjej, 31 år
monkeyslut
Tjej, 32 år
Är det en kofta eller en kavaj?^
Sårri, är lite blind.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet


