Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Protestera 32 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 13:52
Protestera 32 år

Citat från anakinskywanker


kettLE nice linus!

tackar kajsa!:D

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 13:53
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

Citat från FRUDAM


MelodyMarvelous: Skorna passade inte så jättebra till byxorna.. >:

Har bara ett annat par som är foto-dugliga, men dom är också leopard, i en annan färg dock, så det hade sett ännu värre ut..

MelodyMoonchild Tjej, 30 år

3 579 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 13:58
MelodyMoonchild Tjej, 30 år

Citat från FRUDAM


Men då kanske man kan säga att byxorna inte passade till skorna! c:
Det hade passat bättre med ett par tighta byxor till.


Okey, ska tänka på det nästa gång :)

Rage Kille, 33 år

1 951 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:04
Rage Kille, 33 år

Jag vet att oskärpan e slarvigt pålagt. men idag pallade jag inte göra det bättre..

Tröjan är från MQ, Reunion 499:-
Linnet under som syns igenom är från Carlings. XS. 149:-

broderkent Tjej, 29 år

4 925 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:04
broderkent Tjej, 29 år

^snyggt

yayo Tjej, 29 år

3 314 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:08
yayo Tjej, 29 år

^håller med om att det är snyggt men jag tycker att ett svart linne vore ännu snyggare under...

Rage Kille, 33 år

1 951 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:09
Rage Kille, 33 år

tack allihopa!

ja det kanske. men hålen i tröjan tycker jag man kan utnyttja för att visa det undre plagget och det svarta skulle då inte synas

Skrattfeber Tjej, 32 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:12
Skrattfeber Tjej, 32 år


Och svart skinnjacka och svara&lila skor utomhus!

monkeyslut Tjej, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:15
monkeyslut Tjej, 32 år

Älskar tröjan^

EpicWaste Tjej, 33 år

35 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:16
EpicWaste Tjej, 33 år

Citat från FRUDAM


MelodyMarvelous: Skorna passade inte så jättebra till byxorna.. >:

jag ju inte ens hur skorna ser ut:o bortsett från att dom är svarta och har chileklack :/

EpicWaste Tjej, 33 år

35 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:24
EpicWaste Tjej, 33 år

Citat från FRUDAM


Citat från EpicWaste

Citat från FRUDAM

MelodyMarvelous: Skorna passade inte så jättebra till byxorna.. >:

jag ser ju inte ens hur skorna ser ut:o bortsett från att dom är svarta och har chileklack :/

Fattade inte så mycket.
Men ja, precis. Och det passade inte?


inte så värst...skorna är snygga men nje

Skrattfeber Tjej, 32 år

10 308 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:26
Skrattfeber Tjej, 32 år

Citat från monkeyslut


Älskar tröjan^

SÅ roligt att höra, det gör jag med :D

Vipera Kille, 34 år

5 727 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:30
Vipera Kille, 34 år

Alla punkare e horor

smet Tjej, 31 år

1 205 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:31
smet Tjej, 31 år

skrattfeber: fint!


söndagsklädsel!

monkeyslut Tjej, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
3 april 2011 kl. 14:34
monkeyslut Tjej, 32 år

Är det en kofta eller en kavaj?^
Sårri, är lite blind.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet