Dagens outfit [bildtråd]
Citat från AJDiiiZ
HardcoreChey_97: Snygga kläder och snygga ben, yap.
Tack :$
Citat från hipsterhubert
Han med svarta avataren hade snygg kavaj. Används den för utomhusbruk eller är det fin kavaj? (är det ens en?)
menade du mig? :c
Ja du har en svart hatt på avataren :3
RedShirtGuy: snygga kläder!
Fast svarta avataren trodde jag du mena att personen ifråga var svart typ.
Nä men det har blivit en mer vardags kavaj.
Var en fin till början, men växte ur den så nu har jag den bara till vardags och ibland till fin
ahah, nono. Eller jag vet inte. Du kanske är pr0 på photoshop och photoshopar alla dina bilder.
(dessutom är jag för pk för att skriva så)
thank you sodomibaby
Shit vad alla spårade ur på min kommentar.
Skulle ha skrivit att killar som har pumpat upp sina bröstmuskler + tight linne = tjejbröst lol.
Så jo det var egentligen menat som kritik att jag inte finner det så snyggt.
Nånting som inte sitter så tight över så skulle det se bättre ut imo.
adinas linne var megacoolt. tur att du inte tog någon annan färg på jeansen. skulle sett cpfult ut.
mickel: tack!
hipsterhubert: åh tack du, jag har sytt linnet själv!
Vaa, skojar du? Det är ju megasnyggt, tänkte fråga var du hade köpt det! C:
Citat från TPFotografen
Shit vad alla spårade ur på min kommentar.
Skulle ha skrivit att killar som har pumpat upp sina bröstmuskler + tight linne = tjejbröst lol.
Så jo det var egentligen menat som kritik att jag inte finner det så snyggt.
Nånting som inte sitter så tight över så skulle det se bättre ut imo.
alltså helt ärligt så tyckte jag det var roligt att du påpekade det , och ännu roligare hur folk regerar .
Kan ju medge att i tighta kläder ser det ut om man tränar och får bröstmuskler att man har nästan tjejbröst no big thing . Thats life liksom.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

