Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kvinna Tjej, 32 år

1 363 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:26
Kvinna Tjej, 32 år

Citat från Ronjahej


Men åh. Kommentera kläderna istället.

Ont så var aelg's kläder jättefina!


Tack så mycket!

HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:26
HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

Citat från AJDiiiZ


HardcoreChey_97: Snygga kläder och snygga ben, yap.

Tack :$

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:28
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Citat från hipsterhubert


Han med svarta avataren hade snygg kavaj. Används den för utomhusbruk eller är det fin kavaj? (är det ens en?)

menade du mig? :c

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:29
glencoco 31 år

Ja du har en svart hatt på avataren :3

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:30
sodomi Kille, 33 år

RedShirtGuy: snygga kläder!

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:30
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Fast svarta avataren trodde jag du mena att personen ifråga var svart typ.

Nä men det har blivit en mer vardags kavaj.
Var en fin till början, men växte ur den så nu har jag den bara till vardags och ibland till fin

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:32
glencoco 31 år

ahah, nono. Eller jag vet inte. Du kanske är pr0 på photoshop och photoshopar alla dina bilder.

(dessutom är jag för pk för att skriva så)

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:32
RedShirtGuy Tjej, 34 år

thank you sodomibaby

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:37
TopicPlease Kille, 38 år

Shit vad alla spårade ur på min kommentar.
Skulle ha skrivit att killar som har pumpat upp sina bröstmuskler + tight linne = tjejbröst lol.
Så jo det var egentligen menat som kritik att jag inte finner det så snyggt.
Nånting som inte sitter så tight över så skulle det se bättre ut imo.

adina Tjej, 29 år

1 040 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:41
adina Tjej, 29 år

+ svarta jeans

shunomayne Kille, 31 år

3 680 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:42
shunomayne Kille, 31 år

Citat från adina


+ svarta jeans



asfint!

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:43
glencoco 31 år

adinas linne var megacoolt. tur att du inte tog någon annan färg på jeansen. skulle sett cpfult ut.

adina Tjej, 29 år

1 040 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:44
adina Tjej, 29 år

mickel: tack!
hipsterhubert: åh tack du, jag har sytt linnet själv!

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:45
glencoco 31 år

Vaa, skojar du? Det är ju megasnyggt, tänkte fråga var du hade köpt det! C:

Gett Kille, 33 år

21 943 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 22:54
Gett Kille, 33 år

Citat från TPFotografen


Shit vad alla spårade ur på min kommentar.
Skulle ha skrivit att killar som har pumpat upp sina bröstmuskler + tight linne = tjejbröst lol.
Så jo det var egentligen menat som kritik att jag inte finner det så snyggt.
Nånting som inte sitter så tight över så skulle det se bättre ut imo.


alltså helt ärligt så tyckte jag det var roligt att du påpekade det , och ännu roligare hur folk regerar .
Kan ju medge att i tighta kläder ser det ut om man tränar och får bröstmuskler att man har nästan tjejbröst no big thing . Thats life liksom.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet