Dagens outfit [bildtråd]
Äldre än du säger man väl ändå....
Sluta tjafsa, aelg la upp en outfit, kommentera den istället.
Jag tycker om den, men det är ingen överraskning.
fast tp klagar så fort någon skriver något "olämpligt" så varför får han rätten att göra det själv?
hardcorechey_97 har fett fina ben :$
hardcore_chey97: snygg tjej, snygga ben :(
Citat från SnappleBapple
Äldre än du säger man väl ändå....
fan vet jag.
jag är dyslexi och adhd med auberginers
Citat från RedShirtGuy
fan vet jag.
jag är dyslexi och adhd med auberginers
Ah shit, tänkte väl att det var något sådant!
Kalashnikov och PRINSALI: haha, tack :$$
Snapplebapple: Helt rätt, Sofus....
Edvard: Man kan få prata om mig också.
Citat från SnappleBapple
Äldre än du säger man väl ändå....
Båda formerna är accepterade nu för tiden.
vem är äckel?
det var väl dumt med ett person angrepp som var opåkallat?

HardcoreChey_97: Snygga kläder och snygga ben, yap.
Men åh. Kommentera kläderna istället.
Ont så var aelg's kläder jättefina!
Citat från RedShirtGuy
vem är äckel?
det var väl dumt med ett person angrepp som var opåkallat?
Ska väl erkänna att jag diggade tröjan...faktiskt...
why thank you
Han med svarta avataren hade snygg kavaj. Används den för utomhusbruk eller är det fin kavaj? (är det ens en?)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
