Dagens outfit [bildtråd]

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:06
HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

Citat från ninna


Asnice tröja, vad hade du undertill? <:

edit: hupp det kom upp en bild. snyggt!


Haha, ja, råkade faila med bildlänken först :(
Tack!

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:07
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Citat från mickel


Citat från RedShirtGuy

Men herre.
Skärp er.
TP får väl säga vad han vill?
Varför skulle han inte få?
Om det är fel tas det väl bort utav någon admin och han blir bestraffad där efter.

och som Kratz sa. Sluta låtsas vara så jävla PK

Han klagar på alla andra som fäller liknande kommentarer...såatteh


Inte vad jag har sett.
Och för övrigt var det en klockren kommentar.

shunomayne Kille, 31 år

3 680 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:09
shunomayne Kille, 31 år

Citat från RedShirtGuy


Citat från mickel

Citat från RedShirtGuy

Men herre.
Skärp er.
TP får väl säga vad han vill?
Varför skulle han inte få?
Om det är fel tas det väl bort utav någon admin och han blir bestraffad där efter.

och som Kratz sa. Sluta låtsas vara så jävla PK

Han klagar på alla andra som fäller liknande kommentarer...såatteh

Inte vad jag har sett.
Och för övrigt var det en klockren kommentar.

--------------------------------------------------------------------------
Det är ju oftast han som tjatar om att det ska vara konstruktiv kritik riktad mot outfiten...

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:10
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Citat från mickel


Citat från RedShirtGuy

Citat från mickel

Citat från RedShirtGuy

Men herre.
Skärp er.
TP får väl säga vad han vill?
Varför skulle han inte få?
Om det är fel tas det väl bort utav någon admin och han blir bestraffad där efter.

och som Kratz sa. Sluta låtsas vara så jävla PK

Han klagar på alla andra som fäller liknande kommentarer...såatteh

Inte vad jag har sett.
Och för övrigt var det en klockren kommentar.
--------------------------------------------------------------------------
Det är ju oftast han som tjatar om att det ska vara konstruktiv kritik riktad mot outfiten...


Jaha. Men han får inte ha humor alltså?
Alla andra får ju fälla sånna kommentarer och sedan få en tillsägelse.
Borde inte han få göra det han också? Det är väl fritt land?

klara Tjej, 29 år

2 090 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:11
klara Tjej, 29 år

Citat från RedShirtGuy


Citat från mickel

Han klagar på alla andra som fäller liknande kommentarer...såatteh

Inte vad jag har sett.


Du verkar inte vara här så ofta.

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:11
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Citat från klara


Citat från RedShirtGuy

Citat från mickel

Han klagar på alla andra som fäller liknande kommentarer...såatteh

Inte vad jag har sett.

Du verkar inte vara här så ofta.


Jo varje dag 24/7

shunomayne Kille, 31 år

3 680 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:12
shunomayne Kille, 31 år

Jo, får inte vi säga som vi tycker då om det är ett fritt land? Lägger man en kommentar som man vet kan tas illa upp utav så får man väl vara beredd på att andra personer kan klaga på det? Eller?

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:14
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Citat från mickel


Jo, får inte vi säga som vi tycker då om det är ett fritt land? Lägger man en kommentar som man vet kan tas illa upp utav så får man väl vara beredd på att andra personer kan klaga på det? Eller?

Ja exakt.
Just exakt vad han har gjort.
och här är det modds som bestämmer om det är rätt eller fel.
Dvs att någon modd kommer ju få se om de finner den lämplig eller olämplig.

shunomayne Kille, 31 år

3 680 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:15
shunomayne Kille, 31 år

Citat från RedShirtGuy


Citat från mickel

Jo, får inte vi säga som vi tycker då om det är ett fritt land? Lägger man en kommentar som man vet kan tas illa upp utav så får man väl vara beredd på att andra personer kan klaga på det? Eller?

Ja exakt.
Just exakt vad han har gjort.
och här är det modds som bestämmer om det är rätt eller fel.
Dvs att någon modd kommer ju få se om de finner den lämplig eller olämplig.


Bara att vänta och se då...

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:15
RedShirtGuy Tjej, 34 år

ja, så håll käften själv du är ingen modd.

shunomayne Kille, 31 år

3 680 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:16
shunomayne Kille, 31 år

Får fortfarande säga vad jag tycker så håll käften själv.

vick9209 Kille, 33 år

12 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:17
vick9209 Kille, 33 år

Citat från natsukashi




tja orkar inte vara artsy osv.
ska supa i parken, kavaj och backslick för att verka rik osv. osv.


du är läskigt lik leonardo dicaprio på den bilden :O

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:17
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Nä, jag är äldre än dig.

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:17
glencoco 31 år

Håller med vic ^

shunomayne Kille, 31 år

3 680 forumsinlägg

Skrivet:
24 mars 2011 kl. 21:18
shunomayne Kille, 31 år

Coolt.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet