Dagens outfit [bildtråd]
är inte äkta dr martens äkta skinn?
träna hela dagen så ungefär såhär och nu byter jag ut kortbyxorna emot amerikansk fotbolls byxor.
Ser ut som att du har tjejbröst tbh lol.
vänta.. tp vad var har det med outfiten att göra? och vart är de konstruktivt?
Citat från TPFotografen
Ser ut som att du har tjejbröst tbh lol.
Får en admin verkligen säga så?
Citat från Rakamej
vänta.. tp vad var har det med outfiten att göra? och vart är de konstruktivt?
+1111111
woooops tp
Personligt påhopp låter det som...trodde inte admins fick säga sånt...
Sluta låtsas vara så jävla PK.
Citat från HardcoreChey_97
Ba hej, jättetorra läppar.
Asnice tröja, vad hade du undertill? <:
edit: hupp det kom upp en bild. snyggt!
Men herre.
Skärp er.
TP får väl säga vad han vill?
Varför skulle han inte få?
Om det är fel tas det väl bort utav någon admin och han blir bestraffad där efter.
och som Kratz sa. Sluta låtsas vara så jävla PK
TP försökte bli en i gänget <3
HCchey var fin.
Citat från RedShirtGuy
Men herre.
Skärp er.
TP får väl säga vad han vill?
Varför skulle han inte få?
Om det är fel tas det väl bort utav någon admin och han blir bestraffad där efter.
och som Kratz sa. Sluta låtsas vara så jävla PK
Han klagar på alla andra som fäller liknande kommentarer...såatteh
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

