Dagens outfit [bildtråd]
Hurfan tycker ni att tjejers tuttar ser ut egentligen hahah. :(
Citat från LOLZ0Rz
Hurfan tycker ni att tjejers tuttar ser ut egentligen hahah. :(
^ this
HAHA MEN EDVARD
Jag tycker blow har skitfina bröst! Även om de inte är så feminina :(
Citat från Atypi
Citat från Rakamej
är inte äkta dr martens äkta skinn?
Inte om man köper de som är i lack, och ganska säker på att de har veganska med.
Jo, alla är äkta. Även de med lack.
Jo, hade jag varit bög hade nog blow varit i min fapmaterial-mapp.
Jag tycker om dina tror jag, inte för att jag alls vet hur dem ser ut, men bröst är bröst, så who gives a rats ass.
Ni får oss att göra vad ni vill med dem.
Solitarymoment: det var det jag tänkte! tack :)
hahahahaha Edvard<3
och Nea gissar på att man ska säga tack där men
eftersom jag tror att mina bilder syns fastän de inte gör det får tinypic istället göra jobbet
så
innan det blir en ny dag
här är skiten

Blir det inte varmt med en hoodie,skjorta och något under ?:o
men annars ser det faktiskt rätt chill ut
Sniggt Edvard.
Citat från blow
Blir det inte varmt med en hoodie,skjorta och något under ?:o
men annars ser det faktiskt rätt chill ut
Helt korrekt, det blev varmt runt lunchtid, så det blev utan det stickade.
Kunde knappt ha på mig mycket kläder förr utan att dö, men nu tycker jag om att tjocka på med fler plagg.
Konstigt är det, och trött är jag, so long.
EDIT: Tack Ida, för jag har fött för mig att du heter det, annars får du heta....kalastjejen
det finns veganska dr martens iallafall
sry
stor bild :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
