Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2015 kl. 20:40
CraxiBamdikut 30 år

Varit rätt intresserad av att testa det då jag är en sucker för lovecraftian settings. Är det värt pengarna?

PILOT Tjej, 30 år

3 835 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2015 kl. 20:42
PILOT Tjej, 30 år

Citat från FBI:


Varit rätt intresserad av att testa det då jag är en sucker för lovecraftian settings. Är det värt pengarna?

JA
Dock har jag endast spelat en väldigt kort del (tror jag) men det jag hann köra var fantastiskt. Riktigt häftig miljö och otroligt intressant

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
20 augusti 2015 kl. 03:15
Vvardenfell Kille, 33 år

Citat från PILOT:


Är det någon av ni kära människor som har spelat vanishing of ethan carter?

Ja. På lägsta grafikinställningarna då, så fick inte riktigt njuta av miljöerna. Det var fantastiskt ändå.

MonkeyDLuffy Kille, 33 år

133 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2015 kl. 11:27
MonkeyDLuffy Kille, 33 år

Tja! Någon som har extra kod till CoD BO3 beta? Jag hörde man får 3 stycken så om det finns nån vänlig själ som vill dela med sig, pm gärna :)

ValarMorghulis Kille, 32 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2015 kl. 16:16
ValarMorghulis Kille, 32 år

11 dagar kvar! MGS V!

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2015 kl. 16:19
CraxiBamdikut 30 år

Snälla, snälla, snälla betala inte för skiten.
Konami förtjänar inte ett enda jävla öre efter hur de behandlat Kojima.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2015 kl. 17:05
CraxiBamdikut 30 år

Missförstå mig rätt, det verkar vara ett helt fantastiskt spel, men jag skulle aldrig stödja en producent som behandlar utvecklarna värre än smutsen under deras skor.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2015 kl. 18:58
absol Kille, 36 år

Pokken Tournament kommer till Wii U våren 2016 :)

https://instagram.com/p/6pb2rNpa6J/

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2015 kl. 20:01
Pan Kille, 46 år

Angående MGS5. Det är långt mer positivt att faktiskt köpa skiten ur spelet och på detta sätt visa vördnad för Kojimas verk och låta det svida ordentligt för Konami när de inser att de inte kommer kunna casha in på hans spel i framtiden.

ValarMorghulis Kille, 32 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2015 kl. 21:19
ValarMorghulis Kille, 32 år

Jag stödjer inte vad Konami gjorde, men jag jan fan inte låta bli att köpa spelet.
Har spelat MGS sen jag var runt 5-6 år och har inga planer på att sluta.

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
21 augusti 2015 kl. 23:37
Timon Kille, 30 år

det bästa racing spelet jag har spelat, alla borde testa det helst nu.
immersive af.

Manskensgatan 31 år

4 745 forumsinlägg

Skrivet:
23 augusti 2015 kl. 19:07
Manskensgatan 31 år

Laddade nyligen ner Cave Story för en hunka på mitt Wii, riktigt nice indiespel faktiskt.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
23 augusti 2015 kl. 19:58
Peppar Kille, 33 år

Citat från Radhusdisco:


Laddade nyligen ner Cave Story för en hunka på mitt Wii, riktigt nice indiespel faktiskt.
Bild: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/06/Cave_Story_gameplay.gif


Har fastnat i det. På en boss.
Så jävla arg på det.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
23 augusti 2015 kl. 20:01
absol Kille, 36 år



http://www.twitch.tv/pokemon

Världsmästerskap i Pokemon är live :) Juniordivisionen vanns av Kotone Yasue, en tjej från Japan

I Seniors vann Mark "Machampion" McQuillan just, riktigt bra match med vältajmade läsningar

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
23 augusti 2015 kl. 20:04
bonk 30 år

Citat från Pan:


Angående MGS5. Det är långt mer positivt att faktiskt köpa skiten ur spelet och på detta sätt visa vördnad för Kojimas verk och låta det svida ordentligt för Konami när de inser att de inte kommer kunna casha in på hans spel i framtiden.

Hellre att de inte kan casha in på MGS ALLS utan Kojima.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet