Allmän diskussionstråd för gamers
Varit rätt intresserad av att testa det då jag är en sucker för lovecraftian settings. Är det värt pengarna?
Citat från PILOT:
Är det någon av ni kära människor som har spelat vanishing of ethan carter?
Ja. På lägsta grafikinställningarna då, så fick inte riktigt njuta av miljöerna. Det var fantastiskt ändå.
Tja! Någon som har extra kod till CoD BO3 beta? Jag hörde man får 3 stycken så om det finns nån vänlig själ som vill dela med sig, pm gärna :)
11 dagar kvar! MGS V!
Snälla, snälla, snälla betala inte för skiten.
Konami förtjänar inte ett enda jävla öre efter hur de behandlat Kojima.
Missförstå mig rätt, det verkar vara ett helt fantastiskt spel, men jag skulle aldrig stödja en producent som behandlar utvecklarna värre än smutsen under deras skor.
Pokken Tournament kommer till Wii U våren 2016 :)
https://instagram.com/p/6pb2rNpa6J/
Angående MGS5. Det är långt mer positivt att faktiskt köpa skiten ur spelet och på detta sätt visa vördnad för Kojimas verk och låta det svida ordentligt för Konami när de inser att de inte kommer kunna casha in på hans spel i framtiden.
Jag stödjer inte vad Konami gjorde, men jag jan fan inte låta bli att köpa spelet.
Har spelat MGS sen jag var runt 5-6 år och har inga planer på att sluta.
det bästa racing spelet jag har spelat, alla borde testa det helst nu.
immersive af.
Laddade nyligen ner Cave Story för en hunka på mitt Wii, riktigt nice indiespel faktiskt.

Citat från Radhusdisco:
Laddade nyligen ner Cave Story för en hunka på mitt Wii, riktigt nice indiespel faktiskt.
Bild: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/06/Cave_Story_gameplay.gif
Har fastnat i det. På en boss.
Så jävla arg på det.
http://www.twitch.tv/pokemon
Världsmästerskap i Pokemon är live :) Juniordivisionen vanns av Kotone Yasue, en tjej från Japan
I Seniors vann Mark "Machampion" McQuillan just, riktigt bra match med vältajmade läsningar
Citat från Pan:
Angående MGS5. Det är långt mer positivt att faktiskt köpa skiten ur spelet och på detta sätt visa vördnad för Kojimas verk och låta det svida ordentligt för Konami när de inser att de inte kommer kunna casha in på hans spel i framtiden.
Hellre att de inte kan casha in på MGS ALLS utan Kojima.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet