Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
272 Kille, 29 år

1 067 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2015 kl. 14:09
BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2015 kl. 14:11
BEOWULF Kille, 38 år

Har spelat ARK: Survival Evolved som besatt den senaste veckan. Förstår inte att det är så beroendeframkallande?

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2015 kl. 16:48
Timon Kille, 30 år

Har aldrig spelat något av Deus Ex spelen. Så därför undrar jag nu om det är en bra serie i sig? Någon som vet? Funderar starkt på att testa det!
Är ute efter en bra story och action.

Vet bara att soundtracket är helt jävla amazing wow

BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2015 kl. 16:50
BEOWULF Kille, 38 år

Första Deus Ex är mitt favoritspel ever. Tvåan var inte så bra, men värd att spela ändå. Gillade det visuella och musiken i Human Revolution, men nivåerna kändes lite sådär, var mer linjärt än de tidigare spelen.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2015 kl. 16:54
CraxiBamdikut 30 år

Deus Ex och Deus Ex: Human Revolution är seriöst bland de bästa spelen jag någonsin spelat.
Sjukt bra story i båda, actionnivån beror på vad för playstyle du kör.
Skippa Invisible War om du planerar på att köra igenom allt.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2015 kl. 00:18
E_Schwartz Kille, 36 år

Kommer ihåg när jag placerade en tranqdart i varenda fiende på hela första banan i Deus Ex, good times!

Deus Ex höll inte mitt intresse uppe genom hela spelet, men Deus Ex: Human Revolution är helt klart ett av de bästa spelen som jag har spelat!
Helt klart ett spel som hanterar stealth på ett bra sätt, nästan i samma nivå som Thief-serien! :D

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2015 kl. 18:05
bonk 30 år

tycker om min klocka

Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2015 kl. 19:55
Jinekologen Kille, 32 år

Citat från BEOWULF:


Har spelat ARK: Survival Evolved som besatt den senaste veckan. Förstår inte att det är så beroendeframkallande?

Är de inte dåligt optimerat? Har hört de från diverse folk. Jag tror väl mer att de har för dåliga delar. Men spelar du på högre grafik inställningar eller bara "medium"?

robertfelp Kille, 30 år

308 forumsinlägg

Skrivet:
27 augusti 2015 kl. 12:49
robertfelp Kille, 30 år

Är det någon här som har preview program till Xbox one? ^^

robertfelp Kille, 30 år

308 forumsinlägg

Skrivet:
27 augusti 2015 kl. 13:57
robertfelp Kille, 30 år

Citat från Chemistry:


I wish :( Gief Skate 3

Pfffff same here, fast behöver det till gears of war xD

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
28 augusti 2015 kl. 19:46
Timon Kille, 30 år

Spelade precis igenom Layers of Fear early access på steam.
Designen, musiken och atmosfären är top notch och det har allt ett psychedelic adventure horror spel ska ha, ser framemot till full release.
Alla borde testa det om ni är ett fan av skräck tbh.

Slayze Kille, 27 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
28 augusti 2015 kl. 20:39
Slayze Kille, 27 år

Någon som lirar Bad Rats? :^^^^^^^^^^D

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
28 augusti 2015 kl. 20:41
CraxiBamdikut 30 år


att jag gör

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
28 augusti 2015 kl. 23:27
Pan Kille, 46 år



Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
29 augusti 2015 kl. 21:17
Alexander Kille, 34 år

Snart får vi äntligen köra ^ :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet