Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2015 kl. 16:41
Peppar Kille, 33 år

The Talos Principle fick precis för sig att jag skulle veta om att man ska ställa ett block på en motståndares huvud.
Hade jag aldrig kommit på själv.

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2015 kl. 16:49
mandis Tjej, 32 år

Citat från TheDukeOfArchives:


Comic Con Gamex biljett inköpt. Ser fram emot att få testa Dark Souls 3 där som fan. :)

Ha det så kul i kön.........

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2015 kl. 16:59
Alexander Kille, 34 år

Citat från mandis:


Citat från TheDukeOfArchives:

Comic Con Gamex biljett inköpt. Ser fram emot att få testa Dark Souls 3 där som fan. :)

Ha det så kul i kön.........


Jag ska vara där före alla andra och om någon tränger sig då jävlar :)

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
13 augusti 2015 kl. 02:10
Timon Kille, 30 år

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
16 augusti 2015 kl. 03:15
CraxiBamdikut 30 år

144 fps

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
16 augusti 2015 kl. 19:03
Timon Kille, 30 år

Tänkte att jag skulle lyssna på Child of Light musiken idag, nu vill jag bara spela igenom det igen gaah så bra musik.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
16 augusti 2015 kl. 19:08
natsukashi Kille, 60 år

http://www.twitch.tv/twitchplaysdark

lol det här är ju en grej

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
16 augusti 2015 kl. 20:21
Timon Kille, 30 år

den kanalen är så bra, det går så dåligt haha

Shrek Kille, 31 år

409 forumsinlägg

Skrivet:
16 augusti 2015 kl. 22:26
Shrek Kille, 31 år

twitch plays pokemon är ju bästa

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
16 augusti 2015 kl. 23:59
CraxiBamdikut 30 år

EvenFlow: 144 fps

stefanburnett 27 år

60 forumsinlägg

Skrivet:
17 augusti 2015 kl. 00:13
stefanburnett 27 år

silky smooth 30 fps

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2015 kl. 19:18
Alexander Kille, 34 år

Vet att dem mesta här hatar CoD men jag har två beta koder för BO3 kvar till Ps4 om någon vill ha.
En per person och först till kvarn isåfall.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2015 kl. 19:19
CraxiBamdikut 30 år

tror min syster skulle vara rätt pepp på det faktiskt

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2015 kl. 20:03
Alexander Kille, 34 år

Skickar koden som pm alldeles strax då.

PILOT Tjej, 30 år

3 835 forumsinlägg

Skrivet:
19 augusti 2015 kl. 20:39
PILOT Tjej, 30 år

Är det någon av ni kära människor som har spelat vanishing of ethan carter?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet