Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 20:59
Pan Kille, 46 år

MGS 5.
Kojima har outgjort honomself.

Kärlek till multiplayern, start 17:30.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 20:59
CraxiBamdikut 30 år

Kanske när Linux får bra SLI-support och faktiskt får grafikkortsdrivisar som inte suger kuk

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 21:00
CraxiBamdikut 30 år

Citat från Pan:


MGS 5.
Kojima har outgjort honomself.

Kärlek till multiplayern, start 17:30.



Hnnnngh
#backakojima

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 21:22
Textfascist Kille, 33 år

Kojima är den spelutvecklaren jag har mest respekt för, har alltid varit och kommer nog alltid att vara det.
Han bryr sig inte om huruvida folk avskyr hans idéer utan kör på ändå, inte alltid med perfekt resultat men han vågar iallafall att innovera.
Han började göra spel för att han ville att folk skulle kunna se att spel också kan vara konst och om inte MGS3 är konst så vet jag inte vad som är det.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 21:28
Alexander Kille, 34 år

Citat från FBI:


Citat från Pan:

MGS 5.
Kojima har outgjort honomself.

Kärlek till multiplayern, start 17:30.


Hnnnngh
#backakojima


Herrejävlar va bra det kommer bli :)

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2015 kl. 11:01
natsukashi Kille, 60 år

Slutade inte Kojima jobba på MGS5 pga typ skit med Konami eller något?

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2015 kl. 11:12
Oskar Kille, 31 år

Jo Kojima har slutat, men han har ju jobbat på MGS5 ett bra tag. Men nu har Konami alltså börja ta bort hans namn med allt angående MGS5. Men sen så är ju Konami skräp också så är väl ingen stor överraskning.

inconspicuousaf Tjej, 31 år

1 667 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2015 kl. 14:20
inconspicuousaf Tjej, 31 år

Har för mig att han stannar på konami tills mgs5 är släppt lr har jag fel?

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2015 kl. 15:22
Oskar Kille, 31 år

Nä han är helt borta nu, så vitt jag vet. Hence varför dom tar bort hans namn från spelet öht.

Men för dom som är intresserade så pratar fortfarande han och Del Toro om att göra något tillsammans, inte Silent Hills förvisso.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2015 kl. 15:37
Alexander Kille, 34 år

Comic Con Gamex biljett inköpt. Ser fram emot att få testa Dark Souls 3 där som fan. :)

Lovecraft Kille, 35 år

1 571 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2015 kl. 15:54
Lovecraft Kille, 35 år

^--- avis.. som faaaan * - *

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
8 augusti 2015 kl. 16:23
Oskar Kille, 31 år

Juste det lär man ju köpa snart. Även fast köerna där är hemska.

Slyna 28 år

414 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2015 kl. 06:19
Slyna 28 år

Är det mest värt att skaffa det nya guitar hero till ps3 eller wii u? Vet inte vilket jag ska förhandsboka haha. ):

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
10 augusti 2015 kl. 09:20
CraxiBamdikut 30 år

ps3
Nintendo-versionerna av icke-nintendospel brukar alltid vara sjukt begränsade

Slyna 28 år

414 forumsinlägg

Skrivet:
11 augusti 2015 kl. 02:50
Slyna 28 år

Citat från FBI:


ps3
Nintendo-versionerna av icke-nintendospel brukar alltid vara sjukt begränsade


thank yooou, och det har du rätt i haha


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet