Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
6 augusti 2015 kl. 03:24
CraxiBamdikut 30 år

Funderar på att plocka upp SWTOR igen.
Är det värt ännu en chans?

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
6 augusti 2015 kl. 17:40
Timon Kille, 30 år


så många minnen ;______;
någon annan som har spelat detta underbara spel?

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 08:40
Alexander Kille, 34 år

Dark Souls 3
MGS V
Shenmue 3
Final Famtasy XV

Är dem spelen jag ser fram emot mest.
Fan vilka jävla bra spelår det är nuförtiden. :)

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 08:53
Oskar Kille, 31 år

2015 kommer sluta som ett bra spelår hoppas jag, varit ett av de bättre åren än så länge. Men minns jag rätt var väl 2014 rätt segt?

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 09:14
Alexander Kille, 34 år

2014 var bra för mig iaf. Inte lika bra som 2015 dock.

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 09:36
Oskar Kille, 31 år

Kommer knappt ihåg, minns bara att det var mycket skit generellt.

Men ja, ser fram emot Blood Bowl 2, Fallout 4 och även Rainbow Six : Siege. Tror inte det är mycket annat som släpps i år för mig.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 09:52
Alexander Kille, 34 år

Kommer ett gäng till som faller mig i smaken vilket jag är glad över :)

Byebye Kille, 31 år

2 081 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 09:53
Byebye Kille, 31 år

Nån annan som är taggad på battlefront?
Hoppas spelet lever upp till 1an å 2an.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 09:58
Alexander Kille, 34 år

Jag är taggad. Kommer lira på Ps4.

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 12:06
Oskar Kille, 31 år

Var superpepp för Battlefront tills jag hörde att typ all vehicle combat inte var bra. Hoppas verkligen dom fixar det.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 12:27
Peppar Kille, 33 år

2014 var ju sämsta spelåret på länge.

pingu 29 år

5 257 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 12:33
pingu 29 år

2014 var väl året för alla pre-alpha survival cash grabs?

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 12:57
Oskar Kille, 31 år

Ja det började väl då, men det fortsätter bara.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 17:14
absol Kille, 36 år

http://www.stellarisgame.com/

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
7 augusti 2015 kl. 20:43
CraxiBamdikut 30 år

skaffar nytt rigg snart. stick to w8 eller köra w10?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet