Allmän diskussionstråd för gamers
Funderar på att plocka upp SWTOR igen.
Är det värt ännu en chans?
så många minnen ;______;
någon annan som har spelat detta underbara spel?
Dark Souls 3
MGS V
Shenmue 3
Final Famtasy XV
Är dem spelen jag ser fram emot mest.
Fan vilka jävla bra spelår det är nuförtiden. :)
2015 kommer sluta som ett bra spelår hoppas jag, varit ett av de bättre åren än så länge. Men minns jag rätt var väl 2014 rätt segt?
2014 var bra för mig iaf. Inte lika bra som 2015 dock.
Kommer knappt ihåg, minns bara att det var mycket skit generellt.
Men ja, ser fram emot Blood Bowl 2, Fallout 4 och även Rainbow Six : Siege. Tror inte det är mycket annat som släpps i år för mig.
Kommer ett gäng till som faller mig i smaken vilket jag är glad över :)
Nån annan som är taggad på battlefront?
Hoppas spelet lever upp till 1an å 2an.
Jag är taggad. Kommer lira på Ps4.
Var superpepp för Battlefront tills jag hörde att typ all vehicle combat inte var bra. Hoppas verkligen dom fixar det.
2014 var ju sämsta spelåret på länge.
2014 var väl året för alla pre-alpha survival cash grabs?
Ja det började väl då, men det fortsätter bara.
http://www.stellarisgame.com/
skaffar nytt rigg snart. stick to w8 eller köra w10?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet