Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2015 kl. 01:59
Jinekologen Kille, 32 år

Citat från FBI:


Citat från Coffecus:

Någon som spelar gw2 här?

Inte kört sedan releasen. Fortfarande slightly likadant?


Ja till stor del, förutom världen då. Den ändras och uppdateras väldigt ofta.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2015 kl. 03:14
CraxiBamdikut 30 år

Inget intresse i så fall

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2015 kl. 07:05
Shulk 35 år

Jag spelar GW2 till och från, enbart PvP tills expansionen kommer och Anal-net förhoppningsvis får till ett bra PvE. Eller ett bra spel överhuvudtaget för den delen

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2015 kl. 09:40
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Peppar:


Citat från natsukashi:

Har köpt Talos pga. first person puzzle shooter och eventuellt bra för memerunning men vet inte om min dator pallar det haha

Sharea ditt steambibliotek med mig så jag kan testa det innan jag bestämmer om jag ska köpa det eller inte!


Skaru testa på Agatha? Om Agatha klarar kanske jag också gör det hehe

inconspicuousaf Tjej, 31 år

1 667 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2015 kl. 12:01
inconspicuousaf Tjej, 31 år

Jag slutade spela gw2 efter någon uppdatering för nått år sen när dom ändrade hela trait/skill systemet, och hade någon extremt löjlig tutorialmode på varje ny karaktär man skapade och spelet tog en i handen och drog en dit en "skulle" gå istället för att låta en spela själv

Har en liten grudge mot gw2 atm... var mitt första/favvo mmorpg och nu (iaf imo) så är det typ helt anorlunda. Har dock inte vart inne på ett tag, kanske har ändrats since.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2015 kl. 12:11
Peppar Kille, 33 år

Trove - best mmorpg

Lovecraft Kille, 35 år

1 571 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2015 kl. 13:51
Lovecraft Kille, 35 år

Citat från Peppar:


Trove - best mmorpg

Trove är soft, inte dumt alls för ett f2p

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2015 kl. 15:05
CraxiBamdikut 30 år

Det är ingen fara. Kör på bara!

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
3 augusti 2015 kl. 22:59
Wikileaks Kille, 33 år

AeriDorno Kille, 30 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
4 augusti 2015 kl. 15:25
AeriDorno Kille, 30 år

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
4 augusti 2015 kl. 16:24
Peppar Kille, 33 år

Citat från Chemistry:


Hm, min kopia av Rare Replay ramlade precis ner i brevlådan fastän det egentligen släpps imorgon. Löper jag någon risk om jag tjuvstartar jag lite? Hört några enstaka gånger att folk råkat illa ut när de spelat ett spel innan dess officiella release, nämligen.

Enda som man kan straffas för är om man är återförsäljare och säljer ett spel innan release.
Och i det här fallet är det hos posten som det har gått lite väl fort. Så det är bara att lira på!
Vi lirade igenom Heavy Rain bl.a en vecka innan det kom.

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
4 augusti 2015 kl. 17:25
Timon Kille, 30 år



oh my GASFGPOKASPD

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
4 augusti 2015 kl. 19:37
Textfascist Kille, 33 år

50% rea på allt på origin.
Allt du behöver göra för att ta del av det är att sälja din själ till satan.

272 Kille, 29 år

1 067 forumsinlägg

Skrivet:
4 augusti 2015 kl. 20:55
272 Kille, 29 år

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
4 augusti 2015 kl. 20:58
Pan Kille, 46 år

Citat från Timon:


-1gMUv2P9-ME-

oh my GASFGPOKASPD[/i]

Haha, det är ju Bloodborne 2.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet