Allmän diskussionstråd för gamers
Citat från FBI:
Citat från Coffecus:
Någon som spelar gw2 här?
Inte kört sedan releasen. Fortfarande slightly likadant?
Ja till stor del, förutom världen då. Den ändras och uppdateras väldigt ofta.
Inget intresse i så fall
Jag spelar GW2 till och från, enbart PvP tills expansionen kommer och Anal-net förhoppningsvis får till ett bra PvE. Eller ett bra spel överhuvudtaget för den delen
Citat från Peppar:
Citat från natsukashi:
Har köpt Talos pga. first person puzzle shooter och eventuellt bra för memerunning men vet inte om min dator pallar det haha
Sharea ditt steambibliotek med mig så jag kan testa det innan jag bestämmer om jag ska köpa det eller inte!
Skaru testa på Agatha? Om Agatha klarar kanske jag också gör det hehe
Jag slutade spela gw2 efter någon uppdatering för nått år sen när dom ändrade hela trait/skill systemet, och hade någon extremt löjlig tutorialmode på varje ny karaktär man skapade och spelet tog en i handen och drog en dit en "skulle" gå istället för att låta en spela själv
Har en liten grudge mot gw2 atm... var mitt första/favvo mmorpg och nu (iaf imo) så är det typ helt anorlunda. Har dock inte vart inne på ett tag, kanske har ändrats since.
Trove - best mmorpg
Det är ingen fara. Kör på bara!
Citat från Chemistry:
Hm, min kopia av Rare Replay ramlade precis ner i brevlådan fastän det egentligen släpps imorgon. Löper jag någon risk om jag tjuvstartar jag lite? Hört några enstaka gånger att folk råkat illa ut när de spelat ett spel innan dess officiella release, nämligen.
Enda som man kan straffas för är om man är återförsäljare och säljer ett spel innan release.
Och i det här fallet är det hos posten som det har gått lite väl fort. Så det är bara att lira på!
Vi lirade igenom Heavy Rain bl.a en vecka innan det kom.
oh my GASFGPOKASPD
50% rea på allt på origin.
Allt du behöver göra för att ta del av det är att sälja din själ till satan.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet