Allmän diskussionstråd för gamers
PREACH
Citat från CIA:
hellre sinkande troll än en jävla aspie :/
fler spel till pc, det är mer fritt, man fattar vad man gör??????
åh, diagnosattacker! "aspie" ...wow!
va fan spelar de för roll att ha fler spel till PC när majoriteten av dom luktar piss för en personligen??? ska nån ändå börja med PC om hen personligen vill spela konsol-exclusive spel? va? ska nån börja med PC för att DU tycker det?
o vadå fatta va man gör? jag installerar PC-spel på regelbunden basis o får spendera timmar varje månad på att krångla med drivrutiner o annat som inte vill klaffa med spelets krav. jag vet vad jag gör men får ändå felsöka som en jävla idiot för att PC bara e funtat på det här sättet. VET VAD MAN GÖR? vad menar du ens????
så jävla trött på er egoistiska nötter som aldrig kan se saker ur andras perspektiv
låt konsolspelare föredra och spela på konsol för helvete
era förminskande ord är en jävla cancer för hela spelindustrin
helt ärligt, vad spelar det för roll om man är Pro konsol eller PC, Oavsett vad tycker jag det är shitty att göra konsol exclusive spel
jag har inte råd att köpa varenda konsol och spel som jag vill, så då köper jag en PC som kan klara dem flesta spelen men då kommer företagen och säger big fuck you in face åt mig.
med det sakt: Konsol eller PC spelar ingen roll, det är kul att spela.
Citat från Earrapingspider:
helt ärligt, vad spelar det för roll om man är Pro konsol eller PC, Oavsett vad tycker jag det är shitty att göra konsol exclusive spel
jag har inte råd att köpa varenda konsol och spel som jag vill, så då köper jag en PC som kan klara dem flesta spelen men då kommer företagen och säger big fuck you in face åt mig.
med det sakt: Konsol eller PC spelar ingen roll, det är kul att spela.
shitty att göra konsolspel? äre inte shitty att KRÄVA av folk att satsa otaligt fler tusenlappar på en vettig gaming-PC som inte ens i närheten e lika plug n' play insta-entertainment vänlig som konsol är? ska man kräva det av familjer?? eller bara gamers som inte ser spelandet som en fråga om liv o död när de kommer till absoluta fkn kvalitetsribbor med Nvidia titan 120 fps overkill edition deluxe?
kan ni ärligt talat inte tänka längre än er egen jävla syn på spelande? det är en trångsynt mentalitet som vanligtvis bara hittas hos rasister förfan
o ja, det e värt att svära och bli upprörd över, för jag är en del av "ER" o vill inte förknippas med ert äckliga beteende
åh herre...
144 fps
flipp..............................................................
Citat från EvenFlow:
Citat från Earrapingspider:
helt ärligt, vad spelar det för roll om man är Pro konsol eller PC, Oavsett vad tycker jag det är shitty att göra konsol exclusive spel
jag har inte råd att köpa varenda konsol och spel som jag vill, så då köper jag en PC som kan klara dem flesta spelen men då kommer företagen och säger big fuck you in face åt mig.
med det sakt: Konsol eller PC spelar ingen roll, det är kul att spela.
shitty att göra konsolspel? äre inte shitty att KRÄVA av folk att satsa otaligt fler tusenlappar på en vettig gaming-PC som inte ens i närheten e lika plug n' play insta-entertainment vänlig som konsol är? ska man kräva det av familjer?? eller bara gamers som inte ser spelandet som en fråga om liv o död när de kommer till absoluta fkn kvalitetsribbor med Nvidia titan 120 fps overkill edition deluxe?
kan ni ärligt talat inte tänka längre än er egen jävla syn på spelande? det är en trångsynt mentalitet som vanligtvis bara hittas hos rasister förfan
o ja, det e värt att svära och bli upprörd över, för jag är en del av "ER" o vill inte förknippas med ert äckliga beteende
Alla som gör konsolspel borde dö.
#fuckkonsolsuger
ingen "flipp" mina fåordiga, trångsynta, trolliga o sannolikt kränkta PC-herrar =)
bara ngn som fkn säger emot när det är fullt läge o säga emot
KATARINA
ICA trollade bättre än du
ta lite pointers av henne
räknar senare glatt era garanterade salta efterkommenterar riktade mot min person =)
gonatt darlings
Citat från EvenFlow:
ingen "flipp" mina fåordiga, trångsynta, trolliga o sannolikt kränkta PC-herrar =)
bara ngn som fkn säger emot när det är fullt läge o säga emot
KATARINA
ICA trollade bättre än du
ta lite pointers av henne
räknar senare glatt era garanterade salta efterkommenterar riktade mot min person =)
gonatt darlings
sluta felköna äckel konsol-cis GUBBE.
kan man köra garys mod på konsol?? NEJ JUSTE.
konsol är bättre än dator
pls suck it
Häst är bättre än krokodil.
rfl knaarkskämt ;D
https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/
Embrace it
Förövrigt, dis.
http://gaben.tv/
Citat från EvenFlow:
Citat från Earrapingspider:
helt ärligt, vad spelar det för roll om man är Pro konsol eller PC, Oavsett vad tycker jag det är shitty att göra konsol exclusive spel
jag har inte råd att köpa varenda konsol och spel som jag vill, så då köper jag en PC som kan klara dem flesta spelen men då kommer företagen och säger big fuck you in face åt mig.
med det sakt: Konsol eller PC spelar ingen roll, det är kul att spela.
shitty att göra konsolspel? äre inte shitty att KRÄVA av folk att satsa otaligt fler tusenlappar på en vettig gaming-PC som inte ens i närheten e lika plug n' play insta-entertainment vänlig som konsol är? ska man kräva det av familjer?? eller bara gamers som inte ser spelandet som en fråga om liv o död när de kommer till absoluta fkn kvalitetsribbor med Nvidia titan 120 fps overkill edition deluxe?
kan ni ärligt talat inte tänka längre än er egen jävla syn på spelande? det är en trångsynt mentalitet som vanligtvis bara hittas hos rasister förfan
o ja, det e värt att svära och bli upprörd över, för jag är en del av "ER" o vill inte förknippas med ert äckliga beteende
jag har inga problem att spela med 30 eller 1298319237918273 FPS
Men det är billigare att uppgradera en dator 1 gång varannat år och kunna göra mer än att spela på
Jag är varken PC eller konsol masterrace
Jag gillar att spela på konsol tbh
Och vars sa jag någonsin att Jag är trångsynt och MÅSTE spela på en dator för att få använda mina 42 titan X för att få extrem FPS overkill
Sa inte heller att det är shitty att göra konsol spel
Det är shitty att dom är det EXCLUSIVE TILL DEN KONSOLEN
för då om jag vill spela det fucking spelet måste jag äga den.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet