Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 02:01
BEOWULF Kille, 38 år

PREACH

EvenFlow Kille, 38 år

701 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 02:02
EvenFlow Kille, 38 år

Citat från CIA:


hellre sinkande troll än en jävla aspie :/
fler spel till pc, det är mer fritt, man fattar vad man gör??????



åh, diagnosattacker! "aspie" ...wow!
va fan spelar de för roll att ha fler spel till PC när majoriteten av dom luktar piss för en personligen??? ska nån ändå börja med PC om hen personligen vill spela konsol-exclusive spel? va? ska nån börja med PC för att DU tycker det?

o vadå fatta va man gör? jag installerar PC-spel på regelbunden basis o får spendera timmar varje månad på att krångla med drivrutiner o annat som inte vill klaffa med spelets krav. jag vet vad jag gör men får ändå felsöka som en jävla idiot för att PC bara e funtat på det här sättet. VET VAD MAN GÖR? vad menar du ens????

så jävla trött på er egoistiska nötter som aldrig kan se saker ur andras perspektiv
låt konsolspelare föredra och spela på konsol för helvete
era förminskande ord är en jävla cancer för hela spelindustrin

Shrek Kille, 31 år

409 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 02:17
Shrek Kille, 31 år

helt ärligt, vad spelar det för roll om man är Pro konsol eller PC, Oavsett vad tycker jag det är shitty att göra konsol exclusive spel
jag har inte råd att köpa varenda konsol och spel som jag vill, så då köper jag en PC som kan klara dem flesta spelen men då kommer företagen och säger big fuck you in face åt mig.

med det sakt: Konsol eller PC spelar ingen roll, det är kul att spela.

EvenFlow Kille, 38 år

701 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 02:30
EvenFlow Kille, 38 år

Citat från Earrapingspider:


helt ärligt, vad spelar det för roll om man är Pro konsol eller PC, Oavsett vad tycker jag det är shitty att göra konsol exclusive spel
jag har inte råd att köpa varenda konsol och spel som jag vill, så då köper jag en PC som kan klara dem flesta spelen men då kommer företagen och säger big fuck you in face åt mig.

med det sakt: Konsol eller PC spelar ingen roll, det är kul att spela.



shitty att göra konsolspel? äre inte shitty att KRÄVA av folk att satsa otaligt fler tusenlappar på en vettig gaming-PC som inte ens i närheten e lika plug n' play insta-entertainment vänlig som konsol är? ska man kräva det av familjer?? eller bara gamers som inte ser spelandet som en fråga om liv o död när de kommer till absoluta fkn kvalitetsribbor med Nvidia titan 120 fps overkill edition deluxe?

kan ni ärligt talat inte tänka längre än er egen jävla syn på spelande? det är en trångsynt mentalitet som vanligtvis bara hittas hos rasister förfan

o ja, det e värt att svära och bli upprörd över, för jag är en del av "ER" o vill inte förknippas med ert äckliga beteende

pingu 29 år

5 257 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 02:32
pingu 29 år

åh herre...

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 02:37
CraxiBamdikut 30 år

144 fps

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 02:52
utan Kille, 31 år

flipp..............................................................

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 02:56
vardelos Tjej, 31 år

Citat från EvenFlow:


Citat från Earrapingspider:

helt ärligt, vad spelar det för roll om man är Pro konsol eller PC, Oavsett vad tycker jag det är shitty att göra konsol exclusive spel
jag har inte råd att köpa varenda konsol och spel som jag vill, så då köper jag en PC som kan klara dem flesta spelen men då kommer företagen och säger big fuck you in face åt mig.

med det sakt: Konsol eller PC spelar ingen roll, det är kul att spela.


shitty att göra konsolspel? äre inte shitty att KRÄVA av folk att satsa otaligt fler tusenlappar på en vettig gaming-PC som inte ens i närheten e lika plug n' play insta-entertainment vänlig som konsol är? ska man kräva det av familjer?? eller bara gamers som inte ser spelandet som en fråga om liv o död när de kommer till absoluta fkn kvalitetsribbor med Nvidia titan 120 fps overkill edition deluxe?

kan ni ärligt talat inte tänka längre än er egen jävla syn på spelande? det är en trångsynt mentalitet som vanligtvis bara hittas hos rasister förfan

o ja, det e värt att svära och bli upprörd över, för jag är en del av "ER" o vill inte förknippas med ert äckliga beteende


Alla som gör konsolspel borde dö.
#fuckkonsolsuger

EvenFlow Kille, 38 år

701 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 03:08
EvenFlow Kille, 38 år

ingen "flipp" mina fåordiga, trångsynta, trolliga o sannolikt kränkta PC-herrar =)
bara ngn som fkn säger emot när det är fullt läge o säga emot



KATARINA
ICA trollade bättre än du
ta lite pointers av henne



räknar senare glatt era garanterade salta efterkommenterar riktade mot min person =)
gonatt darlings

nicolita Tjej, 26 år

577 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 03:15
nicolita Tjej, 26 år

Citat från EvenFlow:


ingen "flipp" mina fåordiga, trångsynta, trolliga o sannolikt kränkta PC-herrar =)
bara ngn som fkn säger emot när det är fullt läge o säga emot



KATARINA
ICA trollade bättre än du
ta lite pointers av henne



räknar senare glatt era garanterade salta efterkommenterar riktade mot min person =)
gonatt darlings


sluta felköna äckel konsol-cis GUBBE.
kan man köra garys mod på konsol?? NEJ JUSTE.

BMTHEROIN Kille, 36 år

14 721 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 03:34
BMTHEROIN Kille, 36 år

konsol är bättre än dator

pls suck it

pingu 29 år

5 257 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 03:53
pingu 29 år

Häst är bättre än krokodil.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 03:56
CraxiBamdikut 30 år

rfl knaarkskämt ;D

Invoker Kille, 31 år

3 315 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 03:57
Invoker Kille, 31 år

https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/

Embrace it

Förövrigt, dis.
http://gaben.tv/

Shrek Kille, 31 år

409 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 04:13
Shrek Kille, 31 år

Citat från EvenFlow:


Citat från Earrapingspider:

helt ärligt, vad spelar det för roll om man är Pro konsol eller PC, Oavsett vad tycker jag det är shitty att göra konsol exclusive spel
jag har inte råd att köpa varenda konsol och spel som jag vill, så då köper jag en PC som kan klara dem flesta spelen men då kommer företagen och säger big fuck you in face åt mig.

med det sakt: Konsol eller PC spelar ingen roll, det är kul att spela.


shitty att göra konsolspel? äre inte shitty att KRÄVA av folk att satsa otaligt fler tusenlappar på en vettig gaming-PC som inte ens i närheten e lika plug n' play insta-entertainment vänlig som konsol är? ska man kräva det av familjer?? eller bara gamers som inte ser spelandet som en fråga om liv o död när de kommer till absoluta fkn kvalitetsribbor med Nvidia titan 120 fps overkill edition deluxe?

kan ni ärligt talat inte tänka längre än er egen jävla syn på spelande? det är en trångsynt mentalitet som vanligtvis bara hittas hos rasister förfan

o ja, det e värt att svära och bli upprörd över, för jag är en del av "ER" o vill inte förknippas med ert äckliga beteende


jag har inga problem att spela med 30 eller 1298319237918273 FPS
Men det är billigare att uppgradera en dator 1 gång varannat år och kunna göra mer än att spela på

Jag är varken PC eller konsol masterrace
Jag gillar att spela på konsol tbh
Och vars sa jag någonsin att Jag är trångsynt och MÅSTE spela på en dator för att få använda mina 42 titan X för att få extrem FPS overkill

Sa inte heller att det är shitty att göra konsol spel

Det är shitty att dom är det EXCLUSIVE TILL DEN KONSOLEN
för då om jag vill spela det fucking spelet måste jag äga den.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet