Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 00:08
Alexander Kille, 34 år

Ville spela genom Dead Rising 3, sen väntar jag på Scalebound, Gears of war remaster och Tomb Raider (som dock bara är timed exclusive men det ska vara det i nästan ett helt år) kanske eventuellt skaffar Halo 5 också.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 00:10
Alexander Kille, 34 år

Tycker dock fortfarande Ps4:an är bättre på alla plan, både på prestanda och exclusives.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 00:13
CraxiBamdikut 30 år

DR3 finns till PC också

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 00:16
Alexander Kille, 34 år

Sant ^ sett det under kategorin spel som jag ville spela på just konsoll :D. Har dock ingen pc som skulle kunna lira det bra om jag inte orkar sätta mig vid familje pc:n, men inte jätte bekväm med pc lir ändå.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 00:24
Alexander Kille, 34 år

Det stämmer, men tycker ändå det känns lite stelt, hatar steam så ofantligt mycket bland annat.
Jag har dock inget emot pc gamers obviously, diggar det bara inte själv, sen tycker jag ändå att konsoll har dem bästa spelen för min smak iaf.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 00:24
Peppar Kille, 33 år

Får man fråga vad du tycker illa om med Steam?

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 00:27
Alexander Kille, 34 år

Gillar inte layouten på tillexempel hur text chatten fungerar bland annat, mkt layout problem för min smak, men största anledningen till att jag lirar konsoll är fortfarande exclusives.
Måste påpeka att XboxOne inte heller har den bästa layouten faktiskt, den är väll ok i min smak då.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 00:30
Alexander Kille, 34 år

Asså?, Det visste jag faktiskt inte, inte spelat pc på ett tag så jag är inte direkt 100% uppdaterad vad som händer på steam just.
Jag har min konsoll kärlek inbränt långt in i hjärtat.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 00:34
Alexander Kille, 34 år

Tack! får ta och checka ut den om jag börjar spela pc igen!

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 00:44
Pan Kille, 46 år

Citat från Intake:


faktumet att man bara pluggar in en handkontroll till datorn och drar över bilden på tv'n gör att det för mig känns så sjukt ovärt att skaffa nya konsoler.
spelar allt på en PC, på samma sätt som man spelar på konsol.


Varför ens köra det här argumentet fortfarande efter alla circlejerks som ännu ekar i den här tråden? Du vet att konsoler erbjuder unika titlar/upplevelser som betyder lika mycket för en (stor) andel spelare som PC generellt betyder för folk vana vid PC. Ingen kan ändra på den situationen genom att respektlöst ifrågasätta varför någon föredrar en viss plattform och påstå att ens egen skulle vara "bättre". Det är buffligt och värdelöst jidder. Bara lägg av.

nicolita Tjej, 26 år

577 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 01:31
nicolita Tjej, 26 år

dator är bättre än konsol

Buranku Kille, 32 år

8 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 01:33
Buranku Kille, 32 år

Beror väl på, pc är bättre på alla plan. Fast konsol är betydligt mer chill.

deletedacc 61 år

541 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 01:38
deletedacc 61 år

dota eller lol?

EvenFlow Kille, 38 år

701 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 01:40
EvenFlow Kille, 38 år

Citat från CIA:


dator är bättre än konsol


fan va rolig du var då???
utveckla va du menar så ser vi om du är ngt mer än ett stinkande tonårstroll? =)

nicolita Tjej, 26 år

577 forumsinlägg

Skrivet:
29 juli 2015 kl. 01:48
nicolita Tjej, 26 år

Citat från EvenFlow:


Citat från CIA:

dator är bättre än konsol


fan va rolig du var då???
utveckla va du menar så ser vi om du är ngt mer än ett stinkande tonårstroll? =)


hellre stinkande troll än en jävla aspie =p
fler spel till pc, det är mer fritt, man fattar vad man gör??????


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet