Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 18:01
Timon Kille, 30 år

Citat från Coffecus:


Demon's souls. Bossen The Penetrator. Han skrämde skiten ut mig:(

Det var en så bra designad boss! Första gången jag mötte honom så blev jag också rädd ):

Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 18:13
Jinekologen Kille, 32 år

Citat från Timon:


Citat från Coffecus:

Demon's souls. Bossen The Penetrator. Han skrämde skiten ut mig:(

Det var en så bra designad boss! Första gången jag mötte honom så blev jag också rädd ):


Ja Gud :( efter vägen dit visste man att det var en boss, älskar banan man möter honom! Men blev penetrerad ett par gånger...

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 19:31
Shulk 35 år

Citat från KALLEBLIXTKUK:


Citat från mcg:

Citat från Timon:

Har ni någon favorit boss i något spel?

Koloktos från Skyward Sword. Herremingud vilken rolig och häftig boss det är
Bild: https://lucien0maverick.files.wordpress.com/2013/07/koloktos.jpg




snälla triggerwarna skyward sword


Öhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 20:50
absol Kille, 36 år

OddSloth 40 år

3 173 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 22:11
OddSloth 40 år

Citat från Lysergic:




Vaas Montenegro från Far Cry 3. Ingen kan inte älska honom! helt jävla genial karaktär.



Jo, jag kan. Jag tyckte bara att han var jobbig. Extremt jobbig.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 22:13
Alexander Kille, 34 år

Citat från Timon:


Citat från Coffecus:

Demon's souls. Bossen The Penetrator. Han skrämde skiten ut mig:(

Det var en så bra designad boss! Första gången jag mötte honom så blev jag också rädd ):


Hans svärd är badass också :)

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 22:14
Alexander Kille, 34 år

Förövrigt glad att jag har lite Souls och kanske även Borne? bröder här

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 22:15
Alexander Kille, 34 år

Citat från Lysergic:


[i]Citat från Timon:

Har ni någon favorit boss i något spel?
Här är i alla fall min!

Bild: http://fc06.deviantart.net/fs70/i/2014/347/5/9/dark_souls_2__sir_alonne_by_menaslg-d89omhn.png



Atmosfären och musiken första gången jag mötte honom alltså, blev nästan tårögd. )):
Om man klarar honom utan att bli skadad någon gång under striden så gör han seppuku på sig själv (tar livet av sig med sitt egna svärd).

Otroligt cool fight, en av mina favoriter också. har dock svårt att bestämma mig. Garanterat ngn Souls/borne boss iaf

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 23:37
Pan Kille, 46 år

Jag skulle säga att God of War 3 utklassar mycket på bossfronten.
Har övht aldrig spelat så välproducerade och underhållande bossfighter.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 23:39
Falaphel Kille, 34 år

^
Borde nog skaffa det när remastern släpps

Shrek Kille, 31 år

409 forumsinlägg

Skrivet:
28 juli 2015 kl. 06:04
Shrek Kille, 31 år

Citat från TheDukeOfArchives:


Förövrigt glad att jag har lite Souls och kanske även Borne? bröder här

Jag älskar dark souls (iaf 1an) det är enda jag har spelat än var lite seg att skaffa det, har bara spelat 70 timmar typ
Vill dock spela BB men jag har inget ps4 :(

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
28 juli 2015 kl. 09:48
Peppar Kille, 33 år

Citat från MCRIDE:


Citat från mcg:

Citat från Timon:

Har ni någon favorit boss i något spel?

Koloktos från Skyward Sword. Herremingud vilken rolig och häftig boss det är


snälla triggerwarna skyward sword


Not sure if serious

Shyisma Kille, 33 år

3 896 forumsinlägg

Skrivet:
28 juli 2015 kl. 21:16
Shyisma Kille, 33 år

någon annan som har suttit och spelat agario massa den senaste tiden? lol
http://agar.io/

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
28 juli 2015 kl. 23:24
Alexander Kille, 34 år

Citat från Earrapingspider:


Citat från TheDukeOfArchives:

Förövrigt glad att jag har lite Souls och kanske även Borne? bröder här

Jag älskar dark souls (iaf 1an) det är enda jag har spelat än var lite seg att skaffa det, har bara spelat 70 timmar typ
Vill dock spela BB men jag har inget ps4 :(


Rekomenderar starkt titlarma, Demon´s Souls, Dark Souls 2 och Bloodborne (när ps4 finnes)

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
28 juli 2015 kl. 23:25
Alexander Kille, 34 år

Precis införskaffat Xbox One så jag har båda Current Gen consolerna. Inget missande av fina exclusiva titlar för min del :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet