Allmän diskussionstråd för gamers
Jinekologen
Kille, 32 år
Citat från Timon:
Citat från Coffecus:
Demon's souls. Bossen The Penetrator. Han skrämde skiten ut mig:(
Det var en så bra designad boss! Första gången jag mötte honom så blev jag också rädd ):
Ja Gud :( efter vägen dit visste man att det var en boss, älskar banan man möter honom! Men blev penetrerad ett par gånger...
Shulk
35 år
Citat från KALLEBLIXTKUK:
Citat från mcg:
Citat från Timon:
Har ni någon favorit boss i något spel?
Koloktos från Skyward Sword. Herremingud vilken rolig och häftig boss det är
Bild: https://lucien0maverick.files.wordpress.com/2013/07/koloktos.jpg
snälla triggerwarna skyward sword
Öhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
absol
Kille, 36 år
Alexander
Kille, 34 år
Förövrigt glad att jag har lite Souls och kanske även Borne? bröder här
Alexander
Kille, 34 år
Citat från Lysergic:
[i]Citat från Timon:
Har ni någon favorit boss i något spel?
Här är i alla fall min!
Bild: http://fc06.deviantart.net/fs70/i/2014/347/5/9/dark_souls_2__sir_alonne_by_menaslg-d89omhn.png
Atmosfären och musiken första gången jag mötte honom alltså, blev nästan tårögd. )):
Om man klarar honom utan att bli skadad någon gång under striden så gör han seppuku på sig själv (tar livet av sig med sitt egna svärd).
Otroligt cool fight, en av mina favoriter också. har dock svårt att bestämma mig. Garanterat ngn Souls/borne boss iaf
Pan
Kille, 46 år
Jag skulle säga att God of War 3 utklassar mycket på bossfronten.
Har övht aldrig spelat så välproducerade och underhållande bossfighter.
Falaphel
Kille, 34 år
^
Borde nog skaffa det när remastern släpps
Shrek
Kille, 31 år
Citat från TheDukeOfArchives:
Förövrigt glad att jag har lite Souls och kanske även Borne? bröder här
Jag älskar dark souls (iaf 1an) det är enda jag har spelat än var lite seg att skaffa det, har bara spelat 70 timmar typ
Vill dock spela BB men jag har inget ps4 :(
Shyisma
Kille, 33 år
någon annan som har suttit och spelat agario massa den senaste tiden? lol
http://agar.io/
Alexander
Kille, 34 år
Citat från Earrapingspider:
Citat från TheDukeOfArchives:
Förövrigt glad att jag har lite Souls och kanske även Borne? bröder här
Jag älskar dark souls (iaf 1an) det är enda jag har spelat än var lite seg att skaffa det, har bara spelat 70 timmar typ
Vill dock spela BB men jag har inget ps4 :(
Rekomenderar starkt titlarma, Demon´s Souls, Dark Souls 2 och Bloodborne (när ps4 finnes)
Alexander
Kille, 34 år
Precis införskaffat Xbox One så jag har båda Current Gen consolerna. Inget missande av fina exclusiva titlar för min del :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet