Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Shrek Kille, 31 år

409 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 06:45
Shrek Kille, 31 år






Älskar dom

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 06:57
Shulk 35 år

Citat från Timon:


Har ni någon favorit boss i något spel?

Koloktos från Skyward Sword. Herremingud vilken rolig och häftig boss det är



Shrek Kille, 31 år

409 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 07:28
Shrek Kille, 31 år

han verkar som en rätt cool boss känns lite synd att jag inte orkade ta mig så långt i skyward sword för att jag klarade inte av kontrollerna :(

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 07:58
Vvardenfell Kille, 33 år

Favoritboss: Kluven mellan den mänskliga Reapern i Mass Effect 2 och Dagoth Ur i Morrowind.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 15:12
Bloodbath 33 år

Tror nog att min favoritboss är nog Knight Artorias i Artorias of the Abyss DLCn till Darksouls. Han var ett drastiskt steg ifrån den vanliga "gå in bakom och slå på pungkulorna" formen på bossar.

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 15:13
Timon Kille, 30 år

Citat från Bloodbath:


Tror nog att min favoritboss är nog Knight Artorias i Artorias of the Abyss DLCn till Darksouls. Han var ett drastiskt steg ifrån den vanliga "gå in bakom och slå på pungkulorna" formen på bossar.

Han är en favorit han med, en så mäktig arena och fight!

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 15:18
Bloodbath 33 år

Absolut!
Hatar mig själv lite för att jag cheesade den fighten som fan. Great Scythe +15, Power Within och Sunlight Blade. Tror det bara tog sju eller åtta slag så var han nere, men jävlar vad jag fick kämpa för att ha ihjäl honom.

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 15:25
Timon Kille, 30 år

Fick nog köra 20+ försök mot honom, gick in helt blind i Dark Souls första gången och jag visste inte riktigt hur man byggde en bra gubbe, tror jag använde uchigatana i alla fall.
Så otroligt när man tänker tillbaka hur dålig man faktiskt var i Dark Souls i början, wow haha.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 15:30
Bloodbath 33 år

Jag känner mig fortfarande som en scrub lord efter 200 timmar :(
Och jag tror nog att jag fick köra runt 20+ försök, med en Quality Build karaktär. 27 str, 40 dex, 30 eller 40 Faith, resten i Stamina och Vitality runt SL 95. Slog som ett skenande godståg, men dog omedelbart. Tror jag hade en AR på min Great Scythe runt 1200 med Power Within och Sunlight Blade igång... *pewpew*

Devilman 31 år

362 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 15:35
Devilman 31 år



Den här fighten grät jag nästan i då Roxas är min favoritkaraktär. Plus musiken och omgivningen, allt är bara perf.

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 15:36
Timon Kille, 30 år

Själv känner jag mig rätt så erfaren efter mina 2-3k timmar sammanlagt i alla souls spelen, försöker hitta nya runs nu men känner att jag redan har gått igenom allt, behöver Dark Souls 3 helst nu!
Min build var väl en str och dex build med en massa stamina, tänkte att det skulle vara smart att köra min första playthrough utan sköld hahaha, fick lida på grund av det ):

MCRIDE 26 år

1 929 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 16:07
MCRIDE 26 år

Citat från mcg:


Citat från Timon:

Har ni någon favorit boss i något spel?

Koloktos från Skyward Sword. Herremingud vilken rolig och häftig boss det är
Bild: https://lucien0maverick.files.wordpress.com/2013/07/koloktos.jpg




snälla triggerwarna skyward sword

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 16:19
Thias Kille, 38 år


Denna!

Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 16:43
Jinekologen Kille, 32 år

Demon's souls. Bossen The Penetrator. Han skrämde skiten ut mig:(

deletedacc 61 år

541 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 17:56
deletedacc 61 år

Citat från Timon:


Har ni någon favorit boss i något spel?
Här är i alla fall min!

Bild: http://fc06.deviantart.net/fs70/i/2014/347/5/9/dark_souls_2__sir_alonne_by_menaslg-d89omhn.png



Atmosfären och musiken första gången jag mötte honom alltså, blev nästan tårögd. )):
Om man klarar honom utan att bli skadad någon gång under striden så gör han seppuku på sig själv (tar livet av sig med sitt egna svärd).




Vaas Montenegro från Far Cry 3. Ingen kan inte älska honom! helt jävla genial karaktär.

Någon som spelar BF4 på pc btw?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet