Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
19 juli 2015 kl. 20:14
Pan Kille, 46 år

^
Det blir till en parodi av sig själv att fortfarande dra dessa sönderklyschade hetskommentarer. Gud vilken waste av forumutrymme.


Anyways.

Nu när Arkham Knight har sjunkit in kan jag joina de som säger att PC-spelare inte behöver känna sig särskilt snuvade. AK är ett irriterande, splittrat spel som mest bara har grafiken på sin sida. Arkham City är så mycket bättre imo.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2015 kl. 19:13
Thias Kille, 38 år

Funderar på att köra igenom Arkham city, har kört igenom Arkham asylum, va rätt roligt spel =)

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2015 kl. 19:19
CraxiBamdikut 30 år

Arkham City är 1000 gånger bättre

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2015 kl. 19:37
Thias Kille, 38 år

De är så pass asså?
har ju köpt en 360 dosa som jag kan koppla in till datorn med :D

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2015 kl. 20:57
CraxiBamdikut 30 år

Arkham är otroligt nog skönare att spela med tangentbord imo!
360 dosa är dock sjukt värt att ha.

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2015 kl. 22:16
Oskar Kille, 31 år

Tror faktiskt jag föredrog Arkham med kontroll. Spelade alla på tangentbord förutom Arkham Knight, vilket var väldigt bra med kontroll.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
22 juli 2015 kl. 22:37
Shulk 35 år

Alltså får nått fel.

Nintendo please, ge mig Starfox och Zelda helst nyss.
Jag behöver det i mitt liv

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
23 juli 2015 kl. 02:25
Vvardenfell Kille, 33 år

Hade Scarecrow inkluderats i Arkham City (och varit lika bra som i Asylum) hade det varit närapå perfekt.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
24 juli 2015 kl. 15:17
CraxiBamdikut 30 år

avrätta kukhuvudet som tyckte att det var en bra idé att inte inkludera en fov-slider i första borderlands

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
24 juli 2015 kl. 20:00
Shulk 35 år

I-lands problem, var nått spel jag skulle köpa nu vid löning...... Men nu kan jag för guds skull inte komma på vilket

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
24 juli 2015 kl. 20:08
natsukashi Kille, 60 år

kotor 2 ju :^)

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2015 kl. 13:13
Timon Kille, 30 år



HERREGUD

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2015 kl. 15:21
Thias Kille, 38 år

^
Nice!

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
26 juli 2015 kl. 20:06
absol Kille, 36 år

Citat från FBI:


avrätta kukhuvudet som tyckte att det var en bra idé att inte inkludera en fov-slider i första borderlands

Finns ini tweaks för det och jag skapade ett autoloot/reload script med :) hade jättekul med det, favoritspelet liksom!

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
27 juli 2015 kl. 04:33
Timon Kille, 30 år

Har ni någon favorit boss i något spel?
Här är i alla fall min!





Atmosfären och musiken första gången jag mötte honom alltså, blev nästan tårögd. )):
Om man klarar honom utan att bli skadad någon gång under striden så gör han seppuku på sig själv (tar livet av sig med sitt egna svärd).


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet