Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
16 juli 2015 kl. 00:41
Peppar Kille, 33 år

^
Tänk då på att Heavenly Sword (tror jag det var iaf) har en trofé vars krav är att du ska plocka på dig X antal av en viss gömd skatt som bara dyker upp var tredje gång du spelar igenom spelet.
Och spelet tar 8 timmar att ta sig igenom.
Tror vi räknade ihop på att du måste spela över 1200 timmar för att få den.

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
16 juli 2015 kl. 02:04
Oskar Kille, 31 år

Skulle aldrig klara av att göra allt i Witcher. Håller på att dra 100% i Arkham Knight för att få hela slutet. Jävligt drygt när man ska hitta/göra 200+ Riddler challanges/trophies.

Annars så var storyn skitbra och tyckte om spelet, hade tur att det fungerade fint på PC.

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
16 juli 2015 kl. 02:07
Timon Kille, 30 år

Citat från Oskar:


Skulle aldrig klara av att göra allt i Witcher. Håller på att dra 100% i Arkham Knight för att få hela slutet. Jävligt drygt när man ska hitta/göra 200+ Riddler challanges/trophies.

Annars så var storyn skitbra och tyckte om spelet, hade tur att det fungerade fint på PC.


The Witcher 3? Det tog 140+ timmar för mig att klara det 100%, blev rätt så besviken faktiskt!

BEOWULF Kille, 38 år

9 889 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2015 kl. 04:20
BEOWULF Kille, 38 år

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2015 kl. 11:23
natsukashi Kille, 60 år

eeeh bra budgetmus som finns på Media Markt/NetOnNet? Min havererade nyss. Maxpris runt 400. Anledningen till fysisk butik är att jag behöver den idag. Behöver inga fancy sidebuttons eller något, bara bra respons (och scroll wheel men vilka möss har inte det liksom?)

edit: verkar bli en stålseriens Kinzu.

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2015 kl. 21:09
Pan Kille, 46 år

På tal om möss. Har ni 650~700 att lägga ut så är Logitech G602 så brutalt värd. Snygg, bekväm, trådlös, äckelprecis, perfekt scroll, sido/multimediaknappar galore och en barbarisk batteritid. Djupt imponerad.

sXe_emosaurus_sXe 29 år

244 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2015 kl. 21:10

ovärt

ex Kille, 33 år

10 053 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2015 kl. 22:09
ex Kille, 33 år

Mionix Naos (av de senare modellerna) är min go-to.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2015 kl. 23:04
CraxiBamdikut 30 år

Namedroppa superba iPhone-spel
Helvete vad jag hatar att leta i AppStore

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
18 juli 2015 kl. 13:40
natsukashi Kille, 60 år




:PPPPP

Viruset Kille, 33 år

14 891 forumsinlägg

Skrivet:
18 juli 2015 kl. 14:15
Viruset Kille, 33 år

Angående achievements (som jag aldrig brytt mig om) så hade min polare roligt med Assassins Creed och alla jävla fjädrar

AeriDorno Kille, 30 år

2 718 forumsinlägg

Skrivet:
18 juli 2015 kl. 21:22
AeriDorno Kille, 30 år



Känner mest meh rent ärligt. Vet att det är in-engine och scriptade animationer, men detta till trots ser det ut som om det förekommer unit blobing. Sjukt irriterande samt oroande med tanke på hur rome 2 var vid launch.

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
18 juli 2015 kl. 21:44
Wikileaks Kille, 33 år

Citat från FBI:


Namedroppa superba iPhone-spel
Helvete vad jag hatar att leta i AppStore


Star Wars: Uprising

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
19 juli 2015 kl. 19:56
natsukashi Kille, 60 år




det är inte lätt när man inte tänker hela vägen :'D


inb4 världens debatt. pls don't.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
19 juli 2015 kl. 19:57
Shulk 35 år

Console > PC
PC isn't even trying


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet