Allmän diskussionstråd för gamers
Ingen som spelar det skeva mobilspelet Kritika?
Citat från Textfascist:
Citat från mcg:
Några smash lirare här eller?
Do you even smash bro?
Oh i smash bro
Citat från mcg:
Citat från Textfascist:
Citat från mcg:
Några smash lirare här eller?
Do you even smash bro?
Oh i smash bro
I will smash u to with Samus :3
Helvete... Satoru Iwata gick bort nu idag, 55 år gammal.
Tog jävligt hårt.

Citat från uppmissfostrad:
Citat från mcg:
Helvete... Satoru Iwata gick bort nu idag, 55 år gammal.
Tog jävligt hårt.
Bild: [urhttps://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/11403508_947566918618316_492886877486629603_n.png?oh=8af8aa2b058882a533cc4b5cb4c54cde&oe=56536999[/url]
Aldrig hört talas om. Men om Kirby är ledsen är jag också det.
VD för Nintendo
Undrar hur många på reddit och liknande som egentligen bryr sig om det.
Köpte precis Ice Climber & Duckhunt, wohooo!
RIP Satoru
aldrig ens hört talas om grabben
Saturo Iwata var bland annat den som såg till att Kanto (kartan från röd och blå) kom med i Pokemon Guld och Silver. :)
please understand
Jag hade nog knäckat ihop om det var Shigeru.
Tänkte att någon här skulle uppskatta dessa videos, jag dog lite när jag såg dom
Han har massa andra på kanalen också, alla är perfekta haha.
Hahaha, ^ detta kan vart bland det bästa jag sett.
Citat från TheDukeOfArchives:
Hahaha, ^ detta kan vart bland det bästa jag sett.
kolla på darkbeast paarl strats också, är nog min favorit haha
Hahaha den var också jävligt bra :)
Att vara completionist och ge sig på Witcher 3 är som en dödsdom.
Det är absurt hur mycket som finns att göra.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet