Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2015 kl. 21:19
Jinekologen Kille, 32 år

Ingen som spelar det skeva mobilspelet Kritika?

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2015 kl. 14:19
Shulk 35 år

Citat från Textfascist:


Citat från mcg:

Några smash lirare här eller?

Do you even smash bro?


Oh i smash bro

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2015 kl. 17:07
Thias Kille, 38 år

Citat från mcg:


Citat från Textfascist:

Citat från mcg:

Några smash lirare här eller?

Do you even smash bro?

Oh i smash bro


I will smash u to with Samus :3

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2015 kl. 07:04
Shulk 35 år

Helvete... Satoru Iwata gick bort nu idag, 55 år gammal.

Tog jävligt hårt.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2015 kl. 13:14
Shulk 35 år

Citat från uppmissfostrad:


Citat från mcg:

Helvete... Satoru Iwata gick bort nu idag, 55 år gammal.

Tog jävligt hårt.
Bild: [urhttps://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/11403508_947566918618316_492886877486629603_n.png?oh=8af8aa2b058882a533cc4b5cb4c54cde&oe=56536999[/url]

Aldrig hört talas om. Men om Kirby är ledsen är jag också det.


VD för Nintendo

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2015 kl. 13:17
Peppar Kille, 33 år

Undrar hur många på reddit och liknande som egentligen bryr sig om det.

BMTHEROIN Kille, 36 år

14 721 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2015 kl. 14:38
BMTHEROIN Kille, 36 år

Köpte precis Ice Climber & Duckhunt, wohooo!

RIP Satoru

bonk 30 år

3 136 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2015 kl. 15:01
bonk 30 år

aldrig ens hört talas om grabben

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2015 kl. 15:07
absol Kille, 36 år

Saturo Iwata var bland annat den som såg till att Kanto (kartan från röd och blå) kom med i Pokemon Guld och Silver. :)

please understand

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
13 juli 2015 kl. 23:02
Pan Kille, 46 år

Jag hade nog knäckat ihop om det var Shigeru.

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
15 juli 2015 kl. 16:46
Timon Kille, 30 år

Tänkte att någon här skulle uppskatta dessa videos, jag dog lite när jag såg dom
Han har massa andra på kanalen också, alla är perfekta haha.





Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
15 juli 2015 kl. 16:51
Alexander Kille, 34 år

Hahaha, ^ detta kan vart bland det bästa jag sett.

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
15 juli 2015 kl. 16:56
Timon Kille, 30 år

Citat från TheDukeOfArchives:


Hahaha, ^ detta kan vart bland det bästa jag sett.

kolla på darkbeast paarl strats också, är nog min favorit haha

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
15 juli 2015 kl. 17:02
Alexander Kille, 34 år

Hahaha den var också jävligt bra :)

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
15 juli 2015 kl. 23:10
Pan Kille, 46 år

Att vara completionist och ge sig på Witcher 3 är som en dödsdom.
Det är absurt hur mycket som finns att göra.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet