Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
9 juli 2015 kl. 21:44
Timon Kille, 30 år

Är sugen på att spela något skräckspel nu, även fast jag stänger av de flesta inom 15 minuter lol är feg
Ge mig tips på något i alla fall!

272 Kille, 29 år

1 067 forumsinlägg

Skrivet:
9 juli 2015 kl. 22:10
272 Kille, 29 år

Citat från Timon:


Dream på steam.

Inte helt 100% skräck men det finns liksom mardrömmar i spelet, låter ungefär som det du letar efter iaf.

EDIT: Kholat är ett relativt nytt skräckspel, try it!

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
9 juli 2015 kl. 22:20
Timon Kille, 30 år

Citat från KNIVJESUS:


Citat från Timon:

Dream på steam.

Inte helt 100% skräck men det finns liksom mardrömmar i spelet, låter ungefär som det du letar efter iaf.

EDIT: Kholat är ett relativt nytt skräckspel, try it!


har spelat genom hela Kholat redan faktiskt! Ska kolla upp Dream nu hähä

Vvardenfell Kille, 33 år

7 610 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2015 kl. 00:05
Vvardenfell Kille, 33 år

Citat från Timon:


Är sugen på att spela något skräckspel nu, även fast jag stänger av de flesta inom 15 minuter lol är feg
Ge mig tips på något i alla fall!


Hektor. Galet tät atmosfär. Samma med Among the Sleep.

Sedan de lite större och mer uppenbara, som Alien: Isolation och Outlast.

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2015 kl. 15:31
Timon Kille, 30 år

Vvardenfell: Hektor har jag spelat i några timmar och blev aldrig riktigt rädd i det.
MEN jag fick panik i det varje gång musiken och atmosfären gick ihop så där perfekt och när det inte hände något läskigt på länge, då fick jag nästan ångest haha. Outlast har jag spelat ut ett par gånger och Alien: Isolation vet jag inte om jag vågar spela alls fyfan.



Är det bara jag som inte kan släppa hur underbart soundtracket är i The Witcher 3? Blir hypad på livet varje gång jag hör Hunt or Be hunted.
Ard Skellige hade också sjukt vacker musik, kan inte släppa hur immersed jag blev när jag kom dit.


Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2015 kl. 18:42
Pan Kille, 46 år

Skellige är överlag fenomenalt fint att witcha omkring i.
Så sjukt indragen i det spelet nu.

Förhoppningsvis gör senaste patchen Geralt lättare att manövrera. Och hästjäveln hästen.

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2015 kl. 19:03
Wikileaks Kille, 33 år

Citat från Pan:


Skellige är överlag fenomenalt fint att witcha omkring i.
Så sjukt indragen i det spelet nu.

Förhoppningsvis gör senaste patchen Geralt lättare att manövrera. Och hästjäveln hästen.


Mycket lättare att styra honom nu.

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2015 kl. 19:04
Timon Kille, 30 år

Citat från Pan:


Skellige är överlag fenomenalt fint att witcha omkring i.
Så sjukt indragen i det spelet nu.

Förhoppningsvis gör senaste patchen Geralt lättare att manövrera. Och hästjäveln hästen.


Den där jävla hästen, varje gång man ska tävla så går den in i något osynligt så att man förlorar vid mållinjen.

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2015 kl. 19:13
Pan Kille, 46 år

Wikileaks: WOHOO




Citat från Timon:


Den där jävla hästen, varje gång man ska tävla så går den in i något osynligt så att man förlorar vid mållinjen.

Och ute i terrängen! Tvärstannar i full galopp för minsta lilla. Vill bara bli grön och kasta möbler omkring mig.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2015 kl. 20:16
Alexander Kille, 34 år

Ett meddelande till mina Dark Souls bröder!!!!
Namco Bandai och Dark Souls har blivit confirmed till comic con Stockholm och där kommer man få chansen att testa spelet.
https://www.facebook.com/comiccon.sthlm/photos/a.267886773419606.1073741828.232682493606701/395228700685412/?type=1&theater

Gissa vem som åker upp till Stockholm i höst.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2015 kl. 23:49
Shulk 35 år

Några smash lirare här eller?

apedap Kille, 31 år

1 275 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2015 kl. 02:06
apedap Kille, 31 år

yeboi

Ganondorf Kille, 25 år

641 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2015 kl. 07:26
Ganondorf Kille, 25 år

Citat från Timon:


Är sugen på att spela något skräckspel nu, även fast jag stänger av de flesta inom 15 minuter lol är feg
Ge mig tips på något i alla fall!


Några underskattade pärlor:

I Have No Mouth, And I Must Scream
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth
Sanitarium
Siren: Blood Curse
Scratches

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2015 kl. 07:47
Timon Kille, 30 år

^
De där spelen såg spännande ut, älskar spel som är lite äldre sådär!

Jag började tänka på ett skräckspel och jag vill ha hjälp av någon här att hitta det för jag har glömt bort vad det heter!
Man är i alla fall i en mansion, det finns en docka som ser ut som en clown som kan byta mellan olika platser och så kan man höra en hund utanför huset ibland. Det kan börja åska och spelet kan bli riktigt mörkt när det är natt. OCH så kan man se gargoyles flyga utanför huset helt random!

Help me please ):

Textfascist Kille, 33 år

771 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2015 kl. 20:13
Textfascist Kille, 33 år

Citat från mcg:


Några smash lirare här eller?

Do you even smash bro?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet