Allmän diskussionstråd för gamers
Är sugen på att spela något skräckspel nu, även fast jag stänger av de flesta inom 15 minuter lol är feg
Ge mig tips på något i alla fall!
Citat från KNIVJESUS:
Citat från Timon:
Dream på steam.
Inte helt 100% skräck men det finns liksom mardrömmar i spelet, låter ungefär som det du letar efter iaf.
EDIT: Kholat är ett relativt nytt skräckspel, try it!
har spelat genom hela Kholat redan faktiskt! Ska kolla upp Dream nu hähä
Citat från Timon:
Är sugen på att spela något skräckspel nu, även fast jag stänger av de flesta inom 15 minuter lol är feg
Ge mig tips på något i alla fall!
Hektor. Galet tät atmosfär. Samma med Among the Sleep.
Sedan de lite större och mer uppenbara, som Alien: Isolation och Outlast.
Vvardenfell: Hektor har jag spelat i några timmar och blev aldrig riktigt rädd i det.
MEN jag fick panik i det varje gång musiken och atmosfären gick ihop så där perfekt och när det inte hände något läskigt på länge, då fick jag nästan ångest haha. Outlast har jag spelat ut ett par gånger och Alien: Isolation vet jag inte om jag vågar spela alls fyfan.
Är det bara jag som inte kan släppa hur underbart soundtracket är i The Witcher 3? Blir hypad på livet varje gång jag hör Hunt or Be hunted.
Ard Skellige hade också sjukt vacker musik, kan inte släppa hur immersed jag blev när jag kom dit.
Skellige är överlag fenomenalt fint att witcha omkring i.
Så sjukt indragen i det spelet nu.
Förhoppningsvis gör senaste patchen Geralt lättare att manövrera. Och hästjäveln hästen.
Citat från Pan:
Skellige är överlag fenomenalt fint att witcha omkring i.
Så sjukt indragen i det spelet nu.
Förhoppningsvis gör senaste patchen Geralt lättare att manövrera. Och
Den där jävla hästen, varje gång man ska tävla så går den in i något osynligt så att man förlorar vid mållinjen.
Ett meddelande till mina Dark Souls bröder!!!!
Namco Bandai och Dark Souls har blivit confirmed till comic con Stockholm och där kommer man få chansen att testa spelet.
https://www.facebook.com/comiccon.sthlm/photos/a.267886773419606.1073741828.232682493606701/395228700685412/?type=1&theater
Gissa vem som åker upp till Stockholm i höst.
Några smash lirare här eller?
yeboi
Citat från Timon:
Är sugen på att spela något skräckspel nu, även fast jag stänger av de flesta inom 15 minuter lol är feg
Ge mig tips på något i alla fall!
Några underskattade pärlor:
I Have No Mouth, And I Must Scream
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth
Sanitarium
Siren: Blood Curse
Scratches
^
De där spelen såg spännande ut, älskar spel som är lite äldre sådär!
Jag började tänka på ett skräckspel och jag vill ha hjälp av någon här att hitta det för jag har glömt bort vad det heter!
Man är i alla fall i en mansion, det finns en docka som ser ut som en clown som kan byta mellan olika platser och så kan man höra en hund utanför huset ibland. Det kan börja åska och spelet kan bli riktigt mörkt när det är natt. OCH så kan man se gargoyles flyga utanför huset helt random!
Help me please ):
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet