Allmän diskussionstråd för gamers
http://terrycavanagh.itch.io/vvvvvv
VVVVVV för $0.66 (totalt med skatt o grejer). Typ sex kronor.
Hahaha roligt att playstation servarar inte funkar precis när man fått ett nytt exotic weapon i Destiny. :)
Allison Road känns verkligen som ett "Va? La dom ner Silent Hills? Nej nu jävlar!"
Såg väl småintressant ut, men långt ifrån samma tydliga byxbajsar-faktor.
^ Precis det jag tänkte! Har förhoppningar för Allison Road, men inte lika stora som jag hade för Silent Hills fan ):
Brutal Doom, 10/10
Något som vet något om nya uppdateringar till The Witcher 3? Jag laddar ner 2.2 GB just nu. Minns att jag har laddat ner en tidigare för några veckor sedan.
Citat från Wikileaks:
Något som vet något om nya uppdateringar till The Witcher 3? Jag laddar ner 2.2 GB just nu. Minns att jag har laddat ner en tidigare för några veckor sedan.
http://thewitcher.com/news/view/1078
Citat från Seraphim:
Citat från Wikileaks:
Något som vet något om nya uppdateringar till The Witcher 3? Jag laddar ner 2.2 GB just nu. Minns att jag har laddat ner en tidigare för några veckor sedan.
http://thewitcher.com/news/view/1078
Fin uppdatering. Ser att det har släppts en DLC även.
2015.... still modding skyrim :D
Nej ett inlägg av Sebban!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet