Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Yak Kille, 39 år

1 610 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 03:09
Yak Kille, 39 år

Ja, precis. Men folk onanerar ju sönder över Nintendo 64 jämt. Mario 64 är nog det enda spelet på 64 jag skulle kunna gå tillbaka och spela utan att det skulle kännas som jag förstörde gamla minnen.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 06:43
CraxiBamdikut 30 år

Till N64-runkares försvar så skulle jag vilja påstå att N64-spel är de spel som åldrats bäst från den konsolkullen, bortsett från typ Dreamcast-spel.
Tror dock att många som skinnhissar till N64 bara gört för att det är det lättaste sättet att passera som gamer i allmänhetens ögon.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 10:01
Peppar Kille, 33 år



BAHAHAHAHAHA




För övrigt, angående N64 osv - det är ju någon grej med "Jag spelar bara gamla spel." "Struntar i nya spel." "Old school gamer."

FekalieExpert Kille, 30 år

269 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 10:11
FekalieExpert Kille, 30 år

Citat från Peppar:


Bild: http://i.gyazo.com/7d9711dc5a547bad587ba15bb1f73107.png

BAHAHAHAHAHA




För övrigt, angående N64 osv - det är ju någon grej med "Jag spelar bara gamla spel." "Struntar i nya spel." "Old school gamer."



Brink är ta mig fan den bästa skapelsen sedan Custers Revenge.
Häda inte i ögonen utav allah.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 10:26
CraxiBamdikut 30 år

Old School Gamer: The "I'm Not Like Everyone Else" Starter Guide

MCRIDE 26 år

1 929 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 11:08
MCRIDE 26 år

spelade banjo kazooie på 64 häromdagen och det är fortfarande lika charmigt och roligt
sen att kontrollen är anpassad efter ickemänskliga varelser är en annan femma

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 13:20
Shulk 35 år

Hoppas bara att Yooka-Laylee blir bra

TeagueMartin 29 år

2 265 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 18:07
TeagueMartin 29 år

https://www.kickstarter.com/projects/112359230/we-happy-few-welcome-to-wellington-wells-you-saucy/posts/1283653

är så redo för we happy few, aaaaaaaaAA
(also hej, någon som kommer ihåg mig?)

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 18:36
natsukashi Kille, 60 år

hade varit mer excited för We Happy Few om det inte var ännu ett fucking survivalspel ........

glencoco 31 år

6 238 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 18:46
glencoco 31 år

Alltid när jag upptäcker nya spel: åh det här är säkert ett jättevackert spel om ens dator har tillräckligt bra prestanda



:(

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 21:45
Pan Kille, 46 år

För vad det är och vad det vill åstadkomma kan jag objektivt medge att det här är den bästa speltrailern jag någonsin sett.



Kan fortfarande inte tro att det är sant för övrigt :')

TeagueMartin 29 år

2 265 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 21:52
TeagueMartin 29 år

grinade i en kvart efter att jag såg det. ffvii var mitt liv

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 23:08
Pan Kille, 46 år

^
"At last, the promise has been made."

Jag grinade som en gris under slutsekvensen.
Skrev en hel jädra högskoleuppsats om FF7.
Så mycket personlig investering i titeln. Jeyzuz Kråjst.

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 23:27
CraxiBamdikut 30 år

Aldrig riktigt förstått fascinationen av Final Fantasy.
Hur mycket jag än försökt att fatta tycke för det så ser det fortfarande bara ut som skitstora svärd och wacky fiender.

also:

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
4 juli 2015 kl. 23:56
Pan Kille, 46 år

Att övht fästa sig vid spel är komplext. Spel är antagligen det mest komplicerade media vi har? Det är inte konstigt att inte ha fallit pladask för FF med tanke på hur brett det skiljer sig från andra spelformer.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet