Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
fucktardretard Kille, 30 år

770 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 18:03
fucktardretard Kille, 30 år

Citat från TheDukeOfArchives:


Precis börjat spela Resident Evil: Revelations 2 och helvete vad bra det är hittils. kostar bara 160kr för alla episodes också.
Blev glatt överaskad då enligt min åsikt RE har gått lite åt fel håll dem senaste åren, men detta känns som att dem gått tillbaks till sina rötter, för det mesta iallafall.


härligt, hur många h äru uppe i ?? söker själv ett nytt spel tror jag.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 18:07
Alexander Kille, 34 år

jag har precis börjat på chapter två vilket tog mig väll cirka två timmar att komma till, sen har jag även spenderat cirka två timmar i raid mode, som är ungefär som Mercenaries. Köper man hela säsongen får man även två extra missions utöver dem fyra chapters spelet har.

Bloodbath 33 år

14 529 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 18:09
Bloodbath 33 år

Alla chapters är släppta vad jag vet :)

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 18:10
Alexander Kille, 34 år

Det är dem, har alla installerade :)

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 23:10
Pan Kille, 46 år

Jag vill nog långsamt strypa den ansvariga på Rocksteady som klubbade att bilen i Arkham Knight skulle vara så förbannat prominent, och framförallt slirig att köra.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 23:29
natsukashi Kille, 60 år

Citat från Pan:


Jag vill nog långsamt strypa den ansvariga på Rocksteady som klubbade att bilen i Arkham Knight skulle vara så förbannat prominent, och framförallt slirig att köra.

samma med alla som tycker att det är en bra idé att ha mer än typ ett follow mission per game. fan vad jag hatar follow missions

MCRIDE 26 år

1 929 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2015 kl. 00:44
MCRIDE 26 år

Citat från natsukashi:


Citat från Pan:

Jag vill nog långsamt strypa den ansvariga på Rocksteady som klubbade att bilen i Arkham Knight skulle vara så förbannat prominent, och framförallt slirig att köra.

samma med alla som tycker att det är en bra idé att ha mer än typ ett follow mission per game. fan vad jag hatar follow missions


eavesdropping i ac1 gjordes bra
eavesdropping i andra acs gjordes INTE bra

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2015 kl. 01:01
natsukashi Kille, 60 år

haha, det är AC2:Brotherhood som ligger bakom mitt hat mot follow missions tbh ...

MCRIDE 26 år

1 929 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2015 kl. 01:07
MCRIDE 26 år

Citat från natsukashi:


haha, det är AC2:Brotherhood som ligger bakom mitt hat mot follow missions tbh ...

"In this mission, we give the players the unique and action-packed thrill of slowly walking across a rooftop, listening to exaggerated accents"

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2015 kl. 01:27
CraxiBamdikut 30 år

Ubisoft är Lords of FMs.
Älskar Splinter Cell: Pandora Tomorrow, men den där fucking Israelbanan fick mig att vilja ta livet av mig som 9-åring.

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2015 kl. 05:05
Oskar Kille, 31 år

Witcher 3 gjorde så att jag inte ville strypa någon under follow missions. Dom gjorde det innovativa att faktiskt ha den npc du följer gå lika snabbt som dig oavsett om du springer eller inte.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2015 kl. 12:25
Peppar Kille, 33 år

L.A Noire har fuelat mitt hat för FM's

Det och Sleeping Dogs.

Wikileaks Kille, 33 år

11 370 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2015 kl. 12:29
Wikileaks Kille, 33 år

Citat från Oskar:


Witcher 3 gjorde så att jag inte ville strypa någon under follow missions. Dom gjorde det innovativa att faktiskt ha den npc du följer gå lika snabbt som dig oavsett om du springer eller inte.

Det mest störande i spel är när npcs har en förbestämd väg de måste gå, och när de springer av vägen för en interaktion/combat måste de springa tillbaka för att gå den exakt förbestämda vägen.

Thias Kille, 38 år

6 932 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2015 kl. 13:04
Thias Kille, 38 år


Man slipper alltså sådant problem? :P

CraxiBamdikut 30 år

2 668 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2015 kl. 18:07
CraxiBamdikut 30 år

sitter och spelar dude sex: human reproduction och kan inte sluta störa mig på att jensen ser ut som en lerfigur i filmscenerna
varför görs fortfarande pre-rendered cutscenes som ser ut att vara i 240p?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet