Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2015 kl. 20:06
absol Kille, 36 år

Peppar : Min poäng var att vi realistisk sett som kunder borde se oss om efter och stödja nya IPs med våra pengar, istället för att bara köpa Assassin's Creed och Batman varje år och tro att utgivarna kommer ge de spelen den tid de behöver för att inte vara trasiga vid release. Nej det är klart att om folk bara köper de stora spelen så kommer utgivarna fokusera på att ha 3-4 studios som cyclar ett och samma franchise, typ som COD och Battlefield. Då får man låg utvecklarstabilitet+urvattnade spel

OddSloth 40 år

3 173 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2015 kl. 20:17
OddSloth 40 år

Finns det någon reason till att ni blandar in english i varannan sentence?

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2015 kl. 20:19
natsukashi Kille, 60 år

pga. ord som man först lärt sig på engelska är enklare att droppa på just engelska. Antar jag.

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
25 juni 2015 kl. 20:21
Peppar Kille, 33 år

Många engelska ord är lättare att använda än att förklara det på svenska i längre form.
Lite som att försöka säga "lagom" på engelska.

Timon Kille, 30 år

3 361 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2015 kl. 01:10
Timon Kille, 30 år


Något av det roligaste jag har sett på länge lol

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 01:14
Shulk 35 år

Fyhelvete vilket jävla kap jag gjorde igår.

Ett Wii U, 2 veckor begagnat, med 10 skitbra titlar till för 3000 spänn.
Så jävla nöjd!

EvenFlow Kille, 38 år

701 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 01:27
EvenFlow Kille, 38 år

Citat från mcg:


Fyhelvete vilket jävla kap jag gjorde igår.

Ett Wii U, 2 veckor begagnat, med 10 skitbra titlar till för 3000 spänn.
Så jävla nöjd!



Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 01:30
Shulk 35 år

Oj okej förlåt

Err
Spel är dåliga
Allt är glitchat
Sluta preordra
Heil hitler

Lovecraft Kille, 35 år

1 571 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 13:59
Lovecraft Kille, 35 år

Citat från mcg:


Fyhelvete vilket jävla kap jag gjorde igår.

Ett Wii U, 2 veckor begagnat, med 10 skitbra titlar till för 3000 spänn.
Så jävla nöjd!


fyfan, skulle jag också velat hitta. är så drygt sugen på ett wiiu

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 15:05
Oskar Kille, 31 år

Varit halvsugen väldigt länge på ett Wii U, delvis för titlar som Splatoon och Monster Hunter osv. Men känner att jag kommer använda den lika mycket som mitt vanliga Wii, alltså ingenting.

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 15:12
Shulk 35 år

Citat från BlueCollar:


Citat från mcg:

Fyhelvete vilket jävla kap jag gjorde igår.

Ett Wii U, 2 veckor begagnat, med 10 skitbra titlar till för 3000 spänn.
Så jävla nöjd!

fyfan, skulle jag också velat hitta. är så drygt sugen på ett wiiu


Roliga är, snubben som jag köpte det av var en som jag spöade i en Sm4sh turnering för en vecka sen.

Hans motivering var att han vart sur och kände att han var dålig, därför ville han ge upp Sm4sh och Wii U för han kände inge nöje med det.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 15:14
natsukashi Kille, 60 år

känner lite samma, jag vill typ ha Hyrule Warriors och det nya Zeldat när det droppas. Sen Smash bcuz partyspel men annars så ere ju rätt "meh"
känner iofs "meh" inför de flesta konsoler atm. :/

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 15:33
Peppar Kille, 33 år

Just det. Volvo har ändrat sin Scam FAQ och tänker inte längre hjälpa dig få tillbaka skins o liknande om du har blivit scammad.

Lovecraft Kille, 35 år

1 571 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 15:39
Lovecraft Kille, 35 år

Citat från mcg:


Citat från BlueCollar:

Citat från mcg:


Roliga är, snubben som jag köpte det av var en som jag spöade i en Sm4sh turnering för en vecka sen.

Hans motivering var att han vart sur och kände att han var dålig, därför ville han ge upp Sm4sh och Wii U för han kände inge nöje med det.


Ha ha, fy fan skulle köpt honom en liten sympati amibo så han kan komma ihåg sina "glory days". Skulle jag gjort

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
28 juni 2015 kl. 18:01
Alexander Kille, 34 år

Precis börjat spela Resident Evil: Revelations 2 och helvete vad bra det är hittils. kostar bara 160kr för alla episodes också.
Blev glatt överaskad då enligt min åsikt RE har gått lite åt fel håll dem senaste åren, men detta känns som att dem gått tillbaks till sina rötter, för det mesta iallafall.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet