Allmän diskussionstråd för gamers

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
MCRIDE 26 år

1 929 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 15:29
MCRIDE 26 år

Xbone ändrades inte för spelarnas skull
det ändrades för säljsiffrornas skull
de märkte att ps4:an sålde mer, de fick panik och gick med på att möta rimliga krav på en modern konsol
hur är detta något vi bör hylla Microsoft för?
det är som att en restaurang skulle servera rutten mat till sina kunder, tappa säljsiffror och sen bli hyllade för att de senare börjar göra vanlig mat igen

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 15:35
absol Kille, 36 år

Citat från TexN:


10 år sedan idag. Alltså detta spel definerade högstadietiden för mig <3






Ny karta som är från BF2 (dragon valley) testas nu i CTE för Premiumspelare

Shulk 35 år

13 436 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 15:44
Shulk 35 år

Citat från Pan:


http://www.metacritic.com/game/pc/batman-arkham-knight

Beteendet att storma in på metacritic och kräka ut sin kränkthet med 0:or i betyg för att PC-releasen inte är perfekt på dag 1. Hur sjysst är det mot spelet sen när patcharna har fixat problemen? Herregud. I don't even.


För att man förväntar sig en färdig produkt från release.

Att komma med ursäkten att "det kommer fixas senare" är bara dumt.
Jag betalar inte för en ostekt fläskbit och sen hoppas på att kocken kommer ut och steker den åt mig sen.

MCRIDE 26 år

1 929 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 15:53
MCRIDE 26 år

när ett spel släpps ska det vara färdigt, så enkelt är det. är det inte färdigt på release får det skjutas upp. betaversioner och early access är saker som uppmanar till lata developers. det var en av de bättre sakerna under tidigare gaming. släppte du ett ofärdigt spel blev du slaktad. nu kan du släppa en sloppy skithög till spel och säga "DET ÄR LUGNT VI KOMEMR PATCHA DET"
släpp. inte. ofärdiga. spel.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 16:03
Alexander Kille, 34 år

Citat från MCRIDE:


när ett spel släpps ska det vara färdigt, så enkelt är det. är det inte färdigt på release får det skjutas upp. betaversioner och early access är saker som uppmanar till lata developers. det var en av de bättre sakerna under tidigare gaming. släppte du ett ofärdigt spel blev du slaktad. nu kan du släppa en sloppy skithög till spel och säga "DET ÄR LUGNT VI KOMEMR PATCHA DET"
släpp. inte. ofärdiga. spel.


Håller med helt, Ubisoft är fan ett prakt exempel där, samt EA. Sen finns det iallafall några som hellre skjuter upp spelen och fixar dem, vilket borde vara en självklarhet att göra för att visa respekt till fansen.

Oskar Kille, 31 år

2 546 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 16:16
Oskar Kille, 31 år

Så vad tycker ni om Destinys exklusiva mission man får av att köpa Red Bull?

MCRIDE 26 år

1 929 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 16:19
MCRIDE 26 år

D O R I T O S
O
R
I
T
O
S

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 16:22
Peppar Kille, 33 år

Red Bull > Mountain Dew.
MD smakar som halvt avslagen Sprite som stått för länge.

Flawlews Kille, 34 år

303 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 16:22
Flawlews Kille, 34 år

Citat från absol:


Citat från TexN:

10 år sedan idag. Alltså detta spel definerade högstadietiden för mig <3






Ny karta som är från BF2 (dragon valley) testas nu i CTE för Premiumspelare




Vad kul! Blev lite mätt på BF efter 3an, så inte kört så mycket 4.
De får gärna göra Dalian Plant härnäst :D

Pan Kille, 46 år

4 141 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 18:41
Pan Kille, 46 år

Citat från mcg:


För att man förväntar sig en färdig produkt från release.

Att komma med ursäkten att "det kommer fixas senare" är bara dumt.
Jag betalar inte för en ostekt fläskbit och sen hoppas på att kocken kommer ut och steker den åt mig sen.


Det riktigt dumma är att 1) förboka, och 2) sprida "recensioner" som inte alls representerar vad spelet egentligen är.

Man får vara kränkt och ledsen, men inte vandalisera ett spels anseende pga patchstatus.
Verkligen bland det mest idiotiska jag sett.

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 18:54
natsukashi Kille, 60 år

Citat från TheDukeOfArchives:


Ubisoft är fan ett praktexempel där

Det som gör Ubisoft onda i mina ögon är att de aldrig kommer släppa Beyond Good and Evil 2 >:(

Peppar Kille, 33 år

12 407 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 19:43
Peppar Kille, 33 år

Jag pratade med VD'n för Massive för någon månad sen. Han nämnde att Ubisoft har tagit sig i kragen och ska skärpa sig i år.

Alexander Kille, 34 år

3 098 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 19:48
Alexander Kille, 34 år

Citat från natsukashi:


Citat från TheDukeOfArchives:

Ubisoft är fan ett praktexempel där

Det som gör Ubisoft onda i mina ögon är att de aldrig kommer släppa Beyond Good and Evil 2 >:(


Aldrig spelat Beyond Good and Evil, tyvärr

ValarMorghulis Kille, 32 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
24 juni 2015 kl. 21:38
ValarMorghulis Kille, 32 år

Försöker ladda ner Batman idag men det går helt otroligt långsamt!
Vet inte om det är Playstations servrar för min connection är det inget fel på
46.3 mbps download enligt ps4 själv, Har hållt på i 5-6 timmar och har bara kommit till 6 av 48 gig :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet